Gå til innhold

Kan ikke gjøre jobben pga graviditet, har fått elternativ stilling - men :

Anbefalte innlegg

Kan man forlange å få alle lønnsfordelene som fulgte med den opprinnelige jobben da ?

Sett at man skal ha 50 % kontorstilling med vanlig timelønn, og 50 % praksis med en del tillegg.

På grunn av graviditet folanges det tilrettelegging, slik at stillingen blir kun kontor.

Kan vedkommende da forlange å få tilleggene hun skulle fått med de andre oppgavene ?

Fortsetter under...

Jeg ble omplassert til en annen avdeling, jobbet da 100%. Jeg fikk da betalt ut tilleggene som jeg skulle hatt på den andre avdelingen, f.eks tillegg jeg hadde for kveld og helgearbeid. Ikke spør her, ring NAV.

Ok. Har det noe å si at jeg er i prøvetiden ?

Kan de si meg opp på grunn av at jeg ikke kan utføre den jobben jeg har fått ?

De får jo ikke "målt" at jeg gjør den jobben og de oppgavene jeg skulle hatt siden jeg nå gjør noe helt annet.

Annonse

Heisann hoppsann.

Jeg var i samme posisjon som deg.

Jeg har nettopp gått av med , hmm hva skal man kalle det. Ikke mulighet for å tilrettelegge

Har tidligere jobbet i 60 % i tilrettelagt stilling å jeg har fått den lønnen jeg skal ha altså 60 % fra jobben min og 40 % fra nav.

I dag har jeg 100 % fra Nav.

Å forlange tillegene, det kommer litt ann på hvordan lønnen din er satt opp. Min sjef har bakt den inn i timelønnen så jeg ikke mister dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...