<3OSS<3 Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Nå har vi ventet på svar på mannens sædprøve i godt over en mnd. og i dag ringte han sykehuset for å høre hvordan statusen var. Eneste beskjed han fikk var at prøven ikke var optimal og at han skulle ta ny prøve om 3 mnd. Vi har ikke fått noe brev eller annen forklaring på dette. Noen som vet hva det vil si?
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 13. juli 2011 #2 Skrevet 13. juli 2011 Hei Shaliana. Vi fikk samme beskjed angående min manns sædprøve. Men til oss sa de at vi fint kunne klare å bli gravide likevel... Vi fikk ikke beskjed om at han skulle ta ny prøve, men jeg vil at han skal gjøre det nå, siden vi skal prøve "for alvor" til høsten. Da er det Pergo og full pakke! Ønsker dere masse lykke til, håper dere får oppfylt ønsket deres snart!
<3OSS<3 Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2011 Han ringte igjen i dag og fikk beskjed om at det var under gjennomsnittet med celler og at han blir innkalt til ny prøve. Nå går vi bare og håper på at de er i god nok form til et ev IVF forsøk etter hvert. De sa i alle fall ikke noe om hvilken form de er i :/ Ser for meg at ting kommer til å ta tid, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet og tenke positivt Lykke til for dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå