Gå til innhold

Hva faen er galt med noen naboer???

Anbefalte innlegg

Gjest Yunie

Vi bor i borettslag og blir sjikanert av naboen vår. Han truer oss konstnt med å gå til styret og gjør det også for helt syke ting. Problemet er at han selv sitter i styret og tydeligvis velger selv hva som er greit å gå til styret for. Idag kranglet ungene da de skulle ta heisen, og han kom ut og begynte å skjelle og kjefte og banne. Han er jo snart 80 og tåler ikke unger. Han klager for alt og skylder på oss for hver minste lyd i blokka. F.eks var det fest en gang og da kom han til oss og begynte å skrike. Jeg sto i pysjen og hadde lagt meg. ALT er vår feil om det er noe. Og om det skulle komme en uønsket lyd til feil tid, så går han direkte til styret.

Vi var borte en periode og det kom reklame på døren, dette tok vi inn når vi kom tilbake, men dette var ikke bra nok for han. Han skjelte oss ut for det også og gikk til styret fordi det "sjenerte" oppgangen. Vi hadde avbestilt all reklame men det hadde kommet noe allikevel, det var snakk om TO jævla reklamebrosjyrer. En gang jeg skulle ta heisen med tvillingvognen, kom han uti det heisen kom, det var ikke plass til han i heisen og da begynte han å skjelle meg ut fordi vognen tok for mye plass, jeg måtte faen meg se til å skaffe meg en mindre vogn. Jeg bare, hva? Vi har den minste tvillingvognen + heisen er liten. Jeg sa at han fikk pent vente men det fant han seg faen ikke i, og truet med å gå til styret.

En gang klarte en av håndverkerene våre og bore med et uhell på en søndag, da kom han opp med en annen fra styre og leverte klage. Han leverte også klage på oss første dagen vi bodde her fordi vår jente på 4 - hun var 15mnd da - hadde laget "oppussingslyder" - noe vi ikke er kjent med overhodet, det var helt stille hos oss og hun sov da disse imaginære lydene han klaget på kom.

Problemet er at ved 3 klager blir man kastet ut og nå bruker han det hele tiden; han har levert to skriftlige klager og "nå er det ikke lenge igjen" sier han. Det er faktisk sykt og jeg blir så JÆVLIG forbannet!!!!

Vi eier denne leiligheten og betaler husleie, unger lager lyd og fy faen det gjør han og. SHAIT!!!!

Sorry altså, bare så sinnssykt DRITTLEI nå. Har sendt brev til styre ang trakasseringen, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem? Men det er jo helt klart at han bør bo i en hytte i skogen!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143395024-hva-faen-er-galt-med-noen-naboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Filifjonka

Sjekk opp litt hvem som sitter i styret, se om du finner noen fornuftige folk der. Så prater du med vedkommende om disse klagene. For det kan da vel ikke være sånn at man blir kastet ut ved 3 klager, uansett? Det må vel være hold i klagene og noe alvor over det?

Ellers får du bare forte deg å få levert 3 skriftlige klager på gubben da. Klag på kjeftinga hans, klag på trakassering og på at han skjelte deg ut fordi du tok heis med barnevogn. Så blir han kastet ut og dere slipper unna.

;-P

Gjest Yunie

Hei!

Han sitter ikke i styret lenger! Har veldig god kontakt med to som er i styret, som mente at det her var hårreisende og lurte på hvorfor vi ikke hadde kommet før. Når det gjaldt de to klagene han har levert før så har vi aldri fått noen skriftlig klage AV styret, så vi hadde ingenting på oss sa styreleder.

Har levert inn 1 klage men iflg. justelefonen hos husierne måtte jeg bare numerere de og si at det gjaldt som tre klager. Det ble totalt 6 klager. De tok det veldig alvorlig.

Samtidig vet jeg mange andre føler seg trakassert av ham også.

Det er helt greit hvis han er dement men da bør han faktisk ikke bo her alene og i en blokk. Han hater jo unger. Og folk. Spesielt oss da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...