Anonym bruker Skrevet 12. juli 2011 #1 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg er i starten av 20 årene og han i starten av 30 årene. Vi har begge et barn hver fra tidligere forhold, både han og jeg går godt overens med barna. Han er usikker på om han vil ha flere barn, men jeg er fast bestemt på at jeg vil ha et barn til. Dette er ikke noe som har vært noe diskusjon, men det er sårt for meg å tenke på at han ikke vil ha flere. Samboer og jeg har en del diskusjoner - bare den minste filleting får sinne hans til å eksplodere. Jeg er så usikker på om jeg faktisk orker og vil mer av forholdet, men likevel er jeg jo kjempe glad i han og barnet hans og ønsker ikke å miste de i livet mitt. Dette er så vanskelig. Grunnet min egen usikkerhet i forholdet ødelegger det mye i forhold til vårt samliv. Er det normalt å være usikker? Skulle bare ønske jeg kjente den følelsen av at han virkelig er den rette og det er han jeg vil levet livet sammen med :'( Elsker jo denne mannen og hans barn.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143395012-jeg-er-s%C3%A5-usikker-p%C3%A5-forholdet-jer-er-i/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå