Gå til innhold

Ble jeg voldtatt?

Anbefalte innlegg

Når jeg var sånn 19 år jobbet jeg i utelivsbransjen i oslo. Veldig partymiljø med masse dop osv.

Jeg var en usikker jente og var vel sammen med den som ville være sammen med meg, ble nok brukt mye.

Uansett, jeg var dødensforelsket i en mann som var sikker 15-16 år eldre enn meg. Vi hang litt sammen, jeg ble med ham hjem etter jobb (på byen) osv.

En kveld etter masse festing så ble jeg med ham og noen andre kamerater hjem. Jeg var skikkelig full og kvalm. Han gav meg noen piller (det var før jeg i det hele tatt hadde prøvd narkotika) og sa det var kvalmestillende. Jeg husker ikke så mye mer, litt bruddstykker at vi hadde sex men ikke noe særlig mer enn det. Nå er det jo nesten 20 år siden også.

Dagen etterpå husket jeg jo fortsatt ikke noe særlig, men han fortalte meg faktisk at han hadde gitt meg kaninpiller (det heter vel noe annet men det var det det ble kalt den gangen).

Vi hadde jo sex den natten, selv om jeg ikke husker så mye av det og det kan hende at det var "frivillig" men han gav meg jo disse pillene som jeg trodde var noe helt annet.

Var det et voldtekt eller ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143394919-ble-jeg-voldtatt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil vel tørre å påstå at du ble voldtatt/misbrukt den natta :(

Du ble dopet ned og hadde sex med han, mulig du har "samtykket", men hvis du har vært neddopet mot din vilje, så har han misbrukt tillitten din og utnyttet deg, dessverre. Kaninpiller er nok GHB, date-rape-drug..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...