Gå til innhold

Jeg vil ikke ha en mann med et kjedelig etternavn

Anbefalte innlegg

Som fks. Olsen, Hansen, Larsen, Johansen ol. Aldri i livet! Aner i grunn ikke hvorfor men tror det går på at jeg vil barna mine skal ha et gjennomført navn som går godt i sammen og som klinger bra, som kan være tradisjonelt og internasjonalt på samme tid. Selv har jeg et kort, litt uvanlig etternavn navn som ser veldig fransk ut på papiret men som er veldig greit å uttale. Eksen min som er far til jenta mi har et litt lengre etternavn, høres veldig snobbete ut men når det blir kombinert med Mathilde(navnet til jenta vår) + mitt e.navn som mellomnavn + fars e. navn høres det absolutt nydelig ut! Har fått mange kommentarer på dette. Om jeg evnt skulle få flere barn(har veldig lyst på!) kunne det aldri vært med en mann med et vanlig navn. Jeg vet det er merkelig å tenke sånn og jeg luker nok vekk mange flotte menn med denne tankegangen min men i og med at jeg allerede har en datter vil jeg ikke gjøre mindre stas på det eventuelle barnet. Hvorfor ikke formere seg en gang til med barnefar tenker dere sikkert? Nei, det er ikke aktuelt.

Flere som tenker som meg?

Fortsetter under...

Annonse

Jeg velger heller en flott mann med et kjedelig etternavn, enn en kjedelig mann med et flott etternavn. Jeg håper du H.I. finner det du ser etter - en som har alt.

Selv synst jeg det finnes mange rare etternavn. Jeg har to rare selv - det ene fikk jeg av min mann.

Men tross alt er jeg veldig, veldig stolt av navnet mitt.

Mitt navn symboliserer at jeg, min mann og våre barn er en familie.

Så kan heller alenemoren her tenke at navnet betyr mer enn familieforhold.

Kanskje drømmemannen din tenker at ditt navn ikke er godt nok for han!

hæ??????

Kan ikke eventuelle nye barn ta ditt etternavn da?

Jeg skal innrømme at jeg er glad min samboer har et litt spesielt etternavn, men jeg hadde ikke byttet han ut om han het Hansen, slik som mora hans gjør.

Uansett så er det du som taper de bra mannfolka, og ikke de som taper en bra partner...

Vel, tror jeg heller ville hatt en Hansen som var snill som dagen er lang, enn Mr. Fancy-navn som er halvpsyko, egoistisk og hva enn annet man kan treffe på i de gales verden. Men kanskje HI og sistnevnte hadde passet godt sammen?? Stakkars barn som arver mors "verdier" her i livet.......

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...