smilekopp, 2 barnsmor <3 Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Det nærmer seg termin her, og eg lurer på om det er noen som har født på Haukeland i det siste som vil fortelle litt om korleis det er der for tiden?? måtte du ligge på fleirmannsrom? er jo litt spent siden kapasiteten skulle vere sprengt no i juli og august håper eg slipper 4manns rom denne gangen, for det var ikkje noe særlig
Moke Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Dette lurer jeg også på. Fødte på Rikshospitalet i Oslo sist og er spent på hvordan det blir i Bergen denne gangen. Termin om en uke og er superklar for å få han ut da han angivelig er 4 kilo allerede!!
littlepeanut Skrevet 13. juli 2011 #3 Skrevet 13. juli 2011 Fødte der i januar 2010. Var ganske fullt der da og. Måtte ligge på 2 mannsrom. Første hadde jeg familierom med, og det var mye bedre. Er litt kjipt når min baby sov, våknet hun jeg delte rom med sin, og vekket min, og motsatt. Selv om vi selvsagt prøvde å få babisene våre til å være stille så fort som mulig. Er ikke så lett med en liten Men det er jo og litt greit å ha noen å prate med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå