Gå til innhold

Oktober/november mammaer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangsfødende og har termin 3 nov. Noen som venter rundt samme tid og som kunne tenkt seg å treffes?

Hadde vært gøy:)

Ha en god dag. Hilsen 23-årig trønderjente:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej Jag er førstegangsfødende og har termin 16 okt. Skulle gärna vil träffas er en svensk tjej på 35 år som gärna vil träffa nya vännen.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei. Jeg er førstegangsfødende og har termin 11 oktober. Er 34 år og bor i Oslo. Ønsker å møte andre i samme situasjon til prat, turer og cafe besøk.

• 4 uker senere...
Skrevet

hei :)

jeg har termin den 6 november , og er förstegangsfödende og alene.. hade vatt kosligt og mötes:)

Skrevet

Jeg har termin 12.okt, venter min første og skulle gjerne blitt kjent med andre jenter her i byen som er i samme situasjon.

• 7 måneder senere...
Skrevet

hei venter min 3 har termin 30 oktober hadde vært koselig å treffe dere!

Skrevet

Hei,venter min 4. 22-25 oktober.hadde vært koselig å treffe dere :)

Skrevet

Mars78 og LoveYToo: de andre fødte for 1 år siden:) Se på dato for når de skrev innlegg. Men kanskje dere har lyst å joine oss som venter i løpet av høsten? Vi skal ha et treff på torsdag...også blir det sikkert flere treff videre fremover!! Dere er iallfall hjertelig velkommen, for vi er ikke såååå mange i den høstgruppa enda:)

Skrevet

Hei!

Jeg er førstegangsfødende på 22 år. Har termin rundt 16-17 november :) Hadde vært koselig å treffe andre :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg er førstegangsfødene på 22 år, og har termin 14.nov :) dt hadde vært koslig å møtt flere i samme alder og termin(ca) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...