Babyblue1 Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Hei, magen min har sunket allerede, er i uke 33. Blitt kommentert flere ganger de siste dagene nå og jeg ser det selv. Flere som opplever det eller har opplevd det i andre svangerskap? Opplevde i går at noe som må være en del av slimproppen kom ut.. Betyr disse tingene at fødselen nærmer seg eller kan man gå slik lenge? Forrige svangerskap sank magen først på slutten og slimproppen gikk i sin helhet dagen før jeg fødte.
*julybirth* Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 hei, jeg er snart i uke 39, og skulle ønske magen min hadde sunket litt mer, har bare sunket bittelitt iløpet av gårsdagen/natta... og noen slimpropp har jeg ikke mista... ettersm jeg har lest finnes det ikke noe fasitsvar ang det, om det har noe å si i fødselsforløpet, desverre, for noen startet det kort tid etterpå, for andre tar det flere uker... men du nermer deg jo slutten uansett nå jeg er så *d....lei* nå!!! vil bare bli ferdig hehe, ... gleder meg til tiden som kommer etter fødsel med alt som følger med:) lykke til uansett hvordan det går
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 12. juli 2011 #3 Skrevet 12. juli 2011 Magen min sank og tidlig, var vel mellom 32-34, huska ikkje heilt nøyaktig. Har og en del slim og utflod innimellom, men no går eg inn i veke 38 om et par daga og framleis ingen tegn til fødsel. Anna enn en del kynnera, men det hadde eg i forrgie svangerskap og og fødte ikkje før to dager før termin :-) Magen sank forresten tidlig den gangen og, men husker ikkje når. Så trur ikkje det at magen synker har noko å sei på når det skjer dessverre.. :-) Men lykke til uansett, man veit jo aldri ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå