frk86 Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Når begnte/ har dere tenkt til å begynne å kjøpe ting og innrede barnerommet?? Jeg er 12+5 og har ikke kjøpt noe enda.
habibti91 Skrevet 16. juli 2011 #2 Skrevet 16. juli 2011 Samme her, er 14 uker idag og har sykt lyst til starte å kjøpe inn litt ting , men har klart å holde meg til nå.tenker å vente til etter ul.er så redd for å miste selv om det egentlig er ganske usansynelig nå:-P
Mnn82 Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Jeg er 15 uker og har handlet inn litt klær, selv om jeg har en del fra forrigemann ;-) Og har kjøpt et nydelig babyteppe på www.babytepper.no For ja, siden vi har en del av 'bruksting' så er det kjekt å kjøpe inn ekstra fine ting som feks et nydelig babyteppe... :-) Gleeeder meg til å få en til...
Alexander's Mamma Skrevet 23. september 2011 #4 Skrevet 23. september 2011 jeg begynte i uke 6 jeg ^^ var så mye fint. har gjemt det unna så sambo ikke skal se det enda da =P vet ikke helt hva han syns ^^ nå er vi i uke 13 i dag =) og skal drøye med å shoppe mer til vi vet om det er en liten gutt eller jente inni der... eller to =P
Fgf februar 12 Skrevet 5. oktober 2011 #5 Skrevet 5. oktober 2011 Kjøpte noen få plagg i uke 15 ca. Og så litt mer da vi hadde vært på ul. Kjøpte bilsete i forrige uke da vi fant det på tilbud som vi ville ha. Prøver å kjøpe inn litt etterhvert, fordele utgiftene litt men mye fint å finne ja....
Lisomm Skrevet 2. desember 2011 #6 Skrevet 2. desember 2011 Er i uke 13 + 2. Har kjøpt en fin stellekomode som jeg fant på Finn.no har litt kronglete bad og den passet inn. ellers har jeg ikke "turt" å kjøpe noe enda. Men det er kanskje lurt å dele opp å kjøpe litt og litt, så slipper det å bli så dyrt på engang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå