Nr.3?? Skrevet 12. juli 2011 #1 Skrevet 12. juli 2011 Har hormonspiral, begynt å tenke på en til baby. Hvor lang tid i forveien skal man ta ut spiralen? Er redd det kan gå veldig lang tid før man får mensen tilbake... Noen med erfaring?
2 tette og 1 badehette Skrevet 14. juli 2011 #2 Skrevet 14. juli 2011 Vet ikke om dette hjelper, men for min del tok jeg ut hormonspiralen i april. Bare noen dager senere kom TR. Har hatt cykluser på alt fra 7 dager ( fra første dag i mens til mens kommer på nytt ) og 28 dager i cyklusen. Først nå er den stabil på 28 dager.
Gjest Skrevet 18. juli 2011 #3 Skrevet 18. juli 2011 Dette varierer fra person til person. Jeg tok ut min 03.05.2011 og fikk første mensen 27.06.2011.
Bonanza Skrevet 19. juli 2011 #4 Skrevet 19. juli 2011 En ting er å mensen kommer tibake, og en annen ting er om det oppstår problemer med å få den ut. Dette opplever nå jeg... Først ventet jeg en mnd med å få time hos fastlege. De fikk den ikke ut. Henvist videre til spesialisert, og fikk time nok en mnd etter. De fikk den heller ikke ut. Å alle mine planer og ideer om når j skulle starte prøving er spolert. Har nå ventet snart en mnd på innkallelse fra sykehus om fjerning i narkose. Og Gud vet når den timen kommer...iallefall tidligst i august. Jeg angrer på at j ikke gikk tidligere til lege for å sjekke t den var lett å å ut i utg.punktet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå