Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hormonspiral, begynt å tenke på en til baby. Hvor lang tid i forveien skal man ta ut spiralen? Er redd det kan gå veldig lang tid før man får mensen tilbake... Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette hjelper, men for min del tok jeg ut hormonspiralen i april. Bare noen dager senere kom TR. Har hatt cykluser på alt fra 7 dager ( fra første dag i mens til mens kommer på nytt ) og 28 dager i cyklusen. Først nå er den stabil på 28 dager.

Skrevet

Dette varierer fra person til person.

Jeg tok ut min 03.05.2011 og fikk første mensen 27.06.2011.

:)

Skrevet

En ting er å mensen kommer tibake, og en annen ting er om det oppstår problemer med å få den ut. Dette opplever nå jeg... Først ventet jeg en mnd med å få time hos fastlege. De fikk den ikke ut. Henvist videre til spesialisert, og fikk time nok en mnd etter. De fikk den heller ikke ut. Å alle mine planer og ideer om når j skulle starte prøving er spolert. Har nå ventet snart en mnd på innkallelse fra sykehus om fjerning i narkose. Og Gud vet når den timen kommer...iallefall tidligst i august. Jeg angrer på at j ikke gikk tidligere til lege for å sjekke t den var lett å å ut i utg.punktet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...