Gå til innhold

Noen som kjenner til denne støvsugeren eller lignende modeller?

Anbefalte innlegg

http://www.elkjop.no/product/hus-hjem/stovsuger/stovsuger/ZB2903/electrolux-stovsuger

Skulle gjerne hatt en ny, snedden støvsuger som er lett å dra rundt i huset for å støvsuge.

Syns jo det virker veldig praktisk uten ledning og kun en stang å ta med seg rundtom men har de god nok effekt? Innbiller meg at de ikke er like gode som vanlige støvsugere...

Fortsetter under...

Jepp. Akkurat fått en i hus, men som en nr 2 støvsuger. Vi har sentralstøvsuger i tilleg, og ergorapidoen er kun for å ta smuling og søl som dukker opp. Den er IKKE egnet til fredagsrengjøringen. Den takler ikke de fineste partiklene, de går bare rett igjennom. Den har ikke stor kapasitet. Så jeg vil ikke anbefale denne som eneste støvsuger.

Har to.

Geniale til å raskt ta smuler under bordene og hybelkaniner, men kan aldri bli noen hovedstøvsuger da den ikke tar tepper og helt inn i kroker.

Skal du ha en slik type støvsuger som kan erstatte en hovedstøvsuger må du finne en engels nettside som selger Dyson støvsugere. Stygge som fy, men supre på alle måter.

Jeg SKAL ha en slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...