Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i natt har d vært håpløst, sett på klokken hver time,hatt mye vondt i magen,såkaldte menssmerter eller muringer..

føler meg helt utslitt.

kan ikke huske at d var sånn sist jeg skulle ha..men d er jo noen år siden så det er vel godt fortrengt.

vet det finnes mange slike innlegg men kan dette være starten på noe?

hvor vondt hadde dere før dere ringte føden?

håper på gode svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det akkurat som deg inatt. Sett på klokka annenhver time, magen har vært steinhard hver gang jeg våknet. har ikke hatt murringer jeg da, men tror du kan vente til du får regelmessige smerter før du ringer..

Skrevet

Ååå jaaaa! Dere er ikke alene.. har det akkurat på samme måten, sover omtrent ikke i det hele tatt.. føles slik ihvertfall.. mensmurring er det eneste jeg også har..

Jeg var inne på føden natt til torsdag med rier, disse stoppet opp ut på morningen, slimproppen gikk torsdag.. har 2 cm åpning, men sitter fortsatt og venter. Lange dager dette her...

Skrevet

har hatt det helt likt jeg også :-/ helt jævlig vondt i natt, bedre nå utpå dagen men regner med natta blir likedan :-/ er 3gangs og 36uker på vei :-)

Skrevet

Har det samme. Mensmurringer til tusen! Slimproppen min gikk i går, begynte med rier på kvelden men de stoppet opp. Sovet godt i natt uten noe særlig mensmurringer, men de er tilbake nå...vente, vente, vente....det er dessverre ikke noe annet å gjøre..er 39+3 i dag.

Skrevet

d har ikke vært så intenst på dagtid i dag,men kjenner det godt, har forresten termin på fredag,husker ikke om jeg nevnte d, slimproppen min har jeg ikke sett noe til men d gjorde jeg ikke sist heller.

håper egentlig det lar seg vente til fredag, for da åpner fødeavd her jeg bor igjen så slipper jeg å reise.

men kunne godt tenkt meg å fått ut lille nurk nå, tungt å slitsomt når en ikke får slappet av.

masse masse lykke til,håper dere får en bedre natt i natt, d håper jeg på :)

Skrevet

Skrev en liten dagbok sist jeg var gravid. Og ser at jeg hadde mensmurringer de siste 3-4 ukene før fødsel. Vondt i mage og korsrygg, særlig på nattestid. Det har startet nå også. Men ikke hver natt. Sånn ca. annenhver natt.

Når slimproppen min gikk, var det 2-3 dager til jeg fødte.

Jeg krysser fingrene for deg =)

Skrevet

oi... jeg har termin på fredag så håper ikke der er 2-3 uker før lille gull kommer hihihihi

men takk svar :)

Skrevet

hehe.. det ville vært litt drøyt å gå 3 uker over termin ja =)

Så du får trøste deg med at det er snart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...