Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. juli 2011 #26 Skrevet 14. juli 2011 Høres sikkert litt fjernt ut, men det går veldig bra. Lytte til kroppen og magen, skal ikke stresse en finger for noen andre enn meg sjøl. (mann og guttunge er på ferie i sverige) Er i uke 30, og har aldri hatt vonde, regelmessige kynnere. Det fikk di svart på hvitt fra ctg måling, ganske sprøtt og rart. Men veldig glad for å være frisk og hjemme. Hadde ett totalt problemfritt forrige sv.skap, så jeg får vel alt tullet denne gang. Men må si meg roligere og mer "sikker" på hvor magefølelsen er, iht infoen jeg fikk på sykehuset. Så jeg nøler ikke å ta en tlf for mye om jeg er usikker, men føler meg litt mer belært om jeg kan si det slikt.
RødRev Skrevet 15. juli 2011 #27 Skrevet 15. juli 2011 Alt vel her Vi pusser opp kjøkken og har hendene fulle.. Skal bli ferdig med alt mulig før bebiss gjør sin entré...!
zassy☆ Skrevet 15. juli 2011 Forfatter #28 Skrevet 15. juli 2011 Beibifot blir storebror: Så godt å høre at alt går fint nå ja, og bra at du bare slapper av og tenker på deg selv, det er det du skal nå Det gjør jeg også! Merker at samboeren min ble litt mer stresset da, hehe, for i dag har han hasta rundt og gjort alt mulig her, deilig med nyvaska hus og vasking av babyklær uten at jeg trenger å løfte en finger, hehe. Det gjør meg roligere også at han er så flink å fikser alt her. Har hatt smerter igjen i dag jeg da, så måtte ringe sykehuset, men det gikk over igjen så trengte heldigvis ikke komme dit..har lav terskel for å ringe nå jeg også og føler jeg blir fulgt veldig godt opp Nyt sommerdagene og freden, det gjør jeg RødRev: Godt å høre, er vel mye arbeid med oppussing kan jeg tenke meg, håper dere blir ferdig med alt dere har tenkt
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 15. juli 2011 #29 Skrevet 15. juli 2011 Klok kvinne, kulan heilt ned! Kjenner igjen med en stressa mann, bare at min er i Stockholm å synest det var kjempe vanskelig å være borte. Så han ringer støtt å stadig, å beklager seg for å ikke mase. Men snart hjemme, så det blir litt arbeid på han etter "ferien med guttungen". Men det er jo flott å se hva di kan når di må, frem med pappa kreftene ) Alt står på loftet her, å der opp kommer ikke jeg, har en skummel stige trapp opp :/ Men kansje på tide å få orden i sakene, er jo bare 10uker igjen her. Så kommer 2uker ferie nå, å vips er det 8 uker igjen.... Jeg har hele tiden sagt at jeg får er høst barn.... Å jammen begynner bladene å bli gule på trærene her... Vi får nyte det som er av god vær, å ta vare på deg selv )
kine Skrevet 15. juli 2011 #30 Skrevet 15. juli 2011 Jeg har termin 9 september Får nok litt før grunnet keisersnitt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå