Gå til innhold

noen som er daglig leder her?

Anbefalte innlegg

Jeg har søkt en stilling som daglig leder i en liten bedrift, og skal på jobbintervju ganske snart. Butikken ligger i et kjøpesenter som er åpent fra 10-21...i annosen står det skiftordning, heltid..personal og budsjettansvar.. tror dere det bli mye kveldsjobbing? Jeg tror det kunne vært en spennende jobb, men usikker på om det lar seg kombinere med barn...:/ Noen som har erfaringer de vil dele?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143394361-noen-som-er-daglig-leder-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en tilsvarende jobb for et par år siden.

Det eneste er at om folk er syke, så er det du som må stå der.

Og ja, noen ganger må man jobber over få å ta inn igjen papir arbeid, bestillinger, oppgjør etc...

Men stort sett jobbet jeg vakten fra 9-4 :-)

Takk for svar! Ja er forberedt på å må steppe inn og sånt når folk er syker og det ekstra med varer osv.. det går nok bra, hvis jeg har fleksibilitet i arbeidstiden.. litt usikker på hvor godt dette firma går egentlig.. blir spennende å høre!

Desuten er det jo du som setter opp timelister, så du kan jo stort sett sette opp timelister som passer deg :-)

Men det er et evig puslespill ;-)

Jeg likte godt den jobben, og det ekstra ansvaret vell og vite.

Lykke til!

Hilsen 07:54

Det er veldig forskjellige, jeg vet om daglig leder-stillinger hvor de ikke trenger å jobbe kveld i det hele tatt, jeg vet om noen hvor du må jobbe kanskje en i uka / en i måneden og det fins mange hvor du må ha så og så mye kveld, står i kontrakten. Jeg vet at i en ganske stor kjede, så må man ha MINST to kvelder hver eneste uke, man må jobbe nesten halvparten av lørdagene i året, man må jobbe på alle "aften-lørdager" og ellers når det kan koste kjeden litt ekstra å ha ekstrahjelper. Der bestemmer du ikke så mye selv:P Men når det står skiftordning, så er det gjerne litt kveld ja..

Erfaringene jeg har fra jobben jeg har, mtp. på min sjef; det kan fint kombineres med barn, selv om det er et par kvelder. Kommer alltid litt an på hvor mye ansvar du faktisk har, hvor mye de ansatte stiller opp når det er noen syke, det er ferie ol,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...