Gå til innhold

Himmel!! Vi var på ultralyd i går og der så vi ....

Anbefalte innlegg

ikke mindre enn 4 små hjerter som banket inni magen min!:-) Både jeg og mannen min begynte og gråte og kunne virkelig ikke tro at det var sant!

Ble sykemeldt også i går, så nå er det kun ruging som gjenstår til de 4 små kan komme til verden.

Fikk beskjed om og hvile mye, men det er ikke så lett når man foreløpig kun har de vanlige graviditetsymptomene og ikke vondt noen steder.

Sigrid

Fortsetter under...

Gratulerer x4 :)

Tror nok at det er viktig med hviling framover. Kjøp deg noen gode (lyd) bøker og nyt graviditeten. Blir sikkert mange laaaaange dager, men du får en fantastisk premie tilslutt :)

Sonja

Annonse

Nei, det er jeg desverre ikke. Jeg er realist. Et firlingesvangerskap er et høytisikosvangerskap som nesten bestandig ender i for tidlig fødsel med de komplikasjonene det fører med seg. Det kan selvfølgelig gå bra og det håper jeg det gjør,men å pressantere et firlingsvangerskap som noe heldig og bra blir litt galt.

Jeg ønsker HI alt det beste. Hør på legene og følg deres råd.

Annonse

Gratulere. Jeg selv er en trilling og vi har et nært bånd den dag i dag! Mamma fødte oss 1 mnd før tiden med keisersnitt. Vi hadde det så fint inne i magen :) Jeg var den minste med 1,7kg

Lykke til i svangerskapet! Ta legens råd alvorlig, ta det med ro! :)

Å hjelpes, du fikk det jeg var redd for.

Satt selv inn to egg, men "slapp" med tvillinger.

Søk om hjelp i god tid, og ikke få de ut rundt noen helligdager.

Ei jeg kjenner skulle få hjelp til sine trillinger, men siden de ble født ved juletider kunne ingen hjelpe før ferien var over.

Har du barn fra før?

Masse lykke til, det trenger dere virkelig.

Hvil deg masse nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...