Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt sånn hodepine nå de siste to dagene, at jeg snart blir sprø!

Jeg blir jo så redd i fht svangerskapsforgiftning å sånn... ikke tør jeg ta noe særlig med paracet heller.. Noen andre som er plaga? jeg er 32 + 5 i dag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, uff jeg vet hvordan du har det, jeg var mye plaga helt i starten, og var til både lege og legevakt mer enn en gang. der fikk jeg bekreftet alle gangene at paracet er et av de mildeste legemidlene som er, og er ikke farlig, hvis du ikke overskrider dosen, og er ikke sunt for mor å gå slik heller. dem er no heller litt mer skreptiske til legemidler de 3 første mndene....

min redning ble akupunktur! 2 timer og borte var det, og jeg gikk i nermere 3 mnd!!!, med hodepine/spenningshodepine/migrene, daglig!, døgnet rundt, skal love deg at jeg var på nippet til å stange huet i sementveggen!!!!

og forbannet meg selv for at jeg ikke gikk til akupunktøren leeenge før....

for merket bedring allerede etter første time, så pengene var absolutt verdt det. sier ikke at det hjelper alle, men jeg hadde stram nakkemuskulatur som utsløste det hele, (alt annet var ok på kontroller etc, dem fant ingenting, annet enn at det var spenninghodepine og migrene.

så mitt tips til deg er, ta 2 paracet, sammen med hvile, (få gjerne tak i en migrenestipft på apoteket ca 50 kr) den bruker jeg enda sammen med paracet hvis jeg får vondt en dag. legge deg ned å slappe av.. og hvis det ikke bedrer seg snart så ville jeg vurdert å sjekket meg hos legen at alt var ok osv, og så bestille time hos aku hvis ingenting er gale og det bare vedvarer..

masse lykke til ! bare mitt råd iallefall..... klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...