Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Nå gir jeg snart opp å ha på meg klær om kvelden! Om dagen går det fint, men utover kvelden er ALT for trangt, får jo kynnere av ingen ting. Godt det er varmt for tida Noen som opplever flere kynnere om kvelden og at kynnerne blir mer intense om natta eller når man skal sove? Hvorfor er det sånn? Har også endel mensmurringer og sånn om natta, men om dagen er jeg helt fin. Er forresten 39 uker på vei.
Up2me Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Jeg har også utrooolig mye kynnere! I kveld ble jeg nesten litt bekymra, for de begynner å bli vonde innimellom også! De kommer oftere om kvelden, men jeg har nå hatt dem i over 2 mnd allerede. Jeg er bare 32 + 5 i dag.. så har enda en stund igjen til termin 4 sept. Håper d gir seg litt etterhvert, for det er utrolig slitsomt i lengden. Sliter med å få sove på kvelden... så nå har jeg snudd døgnet helt!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2011 Jeg bare tuller, jeg er 38 uker hehe. Jeg har også delvis snudd døgnet, i alle fall er jeg fortsatt våken
NostraStoria Skrevet 12. juli 2011 #4 Skrevet 12. juli 2011 Anbefaler å gå med lange topper eller kjoler på kveldstid som ikke strammer noen plass. Selv våkner jeg opp om nettene av vonde kynnere og smerter i hoftene siden jeg ikke kan ligge på rygg, akutt tissetrang osv. Men ser ikke ut som noe er på gang enda 13 dager igjen til termin, regner med at det blir som sist at det ikke skjer noe av seg selv. Så tar bare dagene som de kommer!
Billie Jean Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 Jeg får også mye kynnere av bukser/topper som strammer. (Er 38+1) Bruker en gravidkjole fra HM for tiden, den gjør underverker. Ikke bare er den helt genial når det er aaaaalt for varmt (dvs alle temperaturer over 18 grader;) men den strammer ikke én plass. Så får du bare tenke at kynnerne kommer oftere og mer intens nå for tiden fordi du kommer til å føde i løpet av noen få uker:p Min forrige fødsel startet med at kynnerne virkelig tok seg opp (etter en runde i halmen) og gradvis gikk over til rier. Satser på at det samme funker denne gangen. Da fikk jeg 6 dager før tiden (noe som tilsvarer at det kan skje neste torsdag for min del, hvis junior i magen følger samme mønster) Uff, jeg kommer sikkert til å gå over denne gangen, siden jeg er så hellig overbevist om at mini kommer før tida... Hvordan var det med din forrige? Kom hun før tida?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 12. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. juli 2011 Billie Jean: Veslefrøkna kom dagen etter termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå