Gå til innhold

Det kommer til å gå jenter!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vært å smuglest her i lang lang tid. Tenkte det var på tide å dele litt jeg å;)

Har vært igjennom noen tøffe 4 år med 6 aborter (4 SA og 2MA) og uante mange negative tester. Ingenting galt funnet med hverken meg eller mannen min i utredningen.

Sexlivet ble til et liggesjema med ekstremsportfaktor! Følte vi prøvde ut alt, stillinger, "ikke tenke på å bli gravid nå-sex", dro på romantiske ferier, beina i været, alle mulige riktige vitaminer for meg og han, riktig mat, ja.. vet ikke hvor mange penger vi har brukt på å handle inn eggløsningstester,graviditetstester, bøker..

..drømmen om å få være mor så ikke så lys ut.

men!

Ifjor satt blinkskuddet! nr 7! Vi klarte det. Jeg ble gravid, og fortsatte å være gravid etter 5 uker, 8 uker, 12, uker.. 39 uker.. En Perfekt liten gutt kom til verden en uke før termin uten en eneste feil. Vi kunne nesten ikke tro det. Og jeg må inndrømme at vi trodde ikke det kom til å gå.. trodde det måtte jo iallefall sikkert være noe feil med han... men nei. *lykke*

Fødselen gikk så utrolig bra. Det var faktisk ikke så veldig vondt. Sikkert noe med hva jeg forventet, da alle abortene mine har vært grusomt vonde. Jeg tenkte at en fødsel måtte jo være verre enn dem.. Men det er jo sikkert med noe av hva som er resultatet også. abort er jo psykisk vond også.. så oppleves værre.

Nå er min sønn 6mnd. Hærlig blid og fornøyd. Jeg skjønner det fortsatt ikke noen dager. Alt gikk jo til slutt! Er så gla vi ikke ga opp!

men vet dere hva.. sist fredag... :))))))))

lyste det opp et sterkt blått kryss ... igjen!

Kribler imagen, nærvøs.. to tette..

Hev meg over telefonen og rakk legen før hun gikk ut i ferie. Startet med Ovitrelle injeksjoner og Abyl-E asap.!! Det var det som var "kuren" sist og som til slutt funket for meg.. eller ja, vet jo ikke om det hadde noe med saken å gjøre, fordi hadde en abort med denne blandingen også Men trua gjør mye:)

Slutta å amme prinsen i helga pga alle hormonene i Ovitrelle som sikkert ikke er så bra for han? og har fått henvisning til en ny gynekolog som skal være "ferievikar" for legen min:) Håper på en UL denne uka, selvom det ikke er mye å se nå så tidlig.. 5 uker på vei nå:))

Er bare å bite tenna sammen og blokke ut alle tanker inntil videre.

Uansett hva som skjer denne gangen, så har jeg allerede alt jeg kunne drømme om,- et lite sjarmtroll som ligger å drømmer søtt ved siden av meg, en fantastisk mann og lille pus, et hus, og gode venner. Jeg bør ikke tørre å håpe på noe mer egentlig. Får tårer i øya av alt:)

Ikke gi opp jenter! Det kommer til å gå! Ønsker dere all lykke og deilige små spark i magen:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...