Gå til innhold

Da har endelig Victoria Beckham fått datteren hun betalte for å få sortert frem ved IVF... tipper det er mange bitre kjerringer som misunner henne muligheten til det her inne!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan gjøres det da?? Om hun har måttet gå igjennom ivf så misunner jeg henne ikke i det hele tatt. Tror nok HI selv er den bitre kjerringa ho snakker om jeg.. Mohaha!!!!!

Misunnelig på mødre som har døtre?? Aldri!!! Elsker gutten min; ønska meg gutt og ønsker meg en til, men blir glad for jente og. Hadde jeg kunnet velge, hadde det blitt gutt igjen.

Annonse

enig med deg 23.35! Jeg har gutt og ønsker meg en liten gutt igjen. Blir ikke lei meg over jente overhodet men i min romantiske drøm så får jeg enda en gutt og sier meg godt fornøyd med det.

Man kan da ikke velge kjønn om man går igjennom ivf.. Det går da ikke an å se før fosteret er blitt noen uker?? Er jeg helt på jordet??

Har da gått igjennom ivf selv og ble nok aldri spurt hvilket kjønn de skulle velge til meg..

Hvor er egentlig disse guttemammaene med "rosa-sjalusi"?

Jeg har 2 gutter, og skjønner ikke hvorfor jeg skal være misunnelig på mødre med døtre.. Jeg har to herlige gutter, hvorfor skulle jeg være misfornøyd med det?

Men..er det virkelig noen som har bevis på at Victoria og David Backham har sortert fram jente ved IVF? Har dem gjort det så får det være deres valg. Personlig synes jeg det er greiest med naturmetoden :)

Selvfølgelig er det greiest med naturmetoden for de som får til det, men ingen kan sortere frem kjønn ved ivf. Er nok bare HI som er rosa-sjalu.

Annonse

Beklager. Syns det hørtes så sykt ut og har aldri hørt noe om det enda jeg har vært igjennom det selv og lest utrolig masse om det. Man lærer noe hele tiden her inne. Jaja.. får håpe jeg ikke irriterte alt for mange med å være så sikker da ;p

nei. men muligheten ja, ville bare hatt gutter om jeg fikk velge.

Siden det ikke er noe valg, ønsker jeg med selvsag "bare" friske barn =)

Er det virkelig sånn at noen jentemammaer tror at guttemammaer er sjalu? Er de som har en av hvert kjønn mere gla i jentene sine? Jeg har to fantastiske gutter og ønsker ikke flere barn...men hvis det er skulle få en jente er en høyere lykke som ikke jeg vet noe om er det vel sikket dags for meg å produsere da;-)

Jeg har gutt og ønsker meg faktisk en gutt til!

Men det ser ut til at det er jente i magen denne gang ;-)

Det er såklart koselig - det viktigste er at barnet er friskt, sier jeg bare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...