Gå til innhold

Noen som har det slik som meg? Jeg har bittesmå pupper og en gedigen rumpe. Å det ser så dumt ut!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det ikke slik som deg, men litt omvendt. Er ganske slank og nå 4 mnd etter fødsel begynner kroppen å se ganske bra ut og er fornøyd med det. MEN fullammer og puppene har blitt større for hvert svangerskap og har nå pr dags dato størrelse 75G, og det ser også utroooolig dumt ut med resten av kroppen på under 60 kg. Menn overalt, butikken, gata, kompiser til samboer STIRRER, til og med venninner gjør det. Skjønner ikke at noen frivillig vil ha slike store, tunge silikonpupper.

Selv om vi ikke har samme problem, så forstår jeg frustrasjonen din.

Oj jeg ser den.. du veier ca det samme som meg... kanskje jeg ikke skal klage så mye likevel? :) Men jeg tror du er flott som du er, det er derfor folk stirrer, de er misunnelige :)

Hehe det er vel lett å klage, og vil ha noe man ikke har. Du er sikkert flott akkurat som du er også, og er du under 60 kg så kan det vel ikke være en gedigen rumpe, hehe? OG det er mange som liker litt rumpe da :)

23.14

Du har sett sånne damer på amerikanske filmer, de med skikkelig ballongrumper..... det er akkurat sånn jeg har, det ser ut som jeg kan vippe bakover når som helst. Men jeg har nesten ikke noe "kjøtt" rundt armer, pupper ect... ser undervektig ut, helt du ser ballongene...

Eneste utvei nå er vel å begynne å trene...

Nei kjære 23.14, elsk puppene dine, du har i hvertfall en som er misunnelig her!

Hehe ikke meningen å le, men litt komisk med uttrykket ballongrumpe. Har dessverre ingen treningstips til ballongrumpe, men styrketrening kan kanskje forme kroppen til proporsjoner som gjør deg mer fornøyd? :)

23.14

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...