Gå til innhold

Noen avsluttende ord fra meg som tok medisinsk abort og som synes det var verdens mest naturlige ting å gjøre

Anbefalte innlegg

Jeg angrer ikke og kommer aldri til å gjøre det. For meg var abort et helt naturlig valg, og jeg dvelte ikke ved det valget en gang, Vi har snakket om sånt på forhånd, så da situsjonen plutselig dukket opp så var det ikke noe å diskutere. Og når dette var en helt naturlig ting for meg å gjøre, så har jeg heller ikke noe problem med å se på fostersekken og være nysgjerrig. Og jeg står ved at det er min kropp og jeg bestemmer over min kropp

At noen føler seg støtt av at jeg har et slik syn på abort kan ikke jeg gjøre noe med. Noen mente at mine holdninger er et hån mot de som ikke kan få barn. Jeg har selv vært i den situajsonen og grått fordi andre har blitt gravide. Jeg har selv vært gjennom IVF og fryseforsøk uten å bli gravid. Jeg har opplevd den siden også. Om jeg hadde blitt gravid ved IVF og fått beskjed om misdannelse på fosteret så hadde tatt abort. Uten å dvele ved den avgjørelsen heller. Det var noe vi snakket om. Jeg ønsker å bestemme over mitt liv, og hvordan jeg vil leve det. Og da passer det ikke inn med et barn med spesielle behov. Det er mitt valg. Ære være de som har stikk motsatt syn!

Noen ønsket at jeg skulle bli steril og bli ødelagt i underlivet og aldri mer klare å ha sex. Steril skal jeg bli, for har de barna jeg ønsker i mitt liv. De to andre tingene skjer nok dessverre ikke kjære dib-damer... Og dere må gjerne fortsette å svare uhøflig fordi jeg har et annet syn enn mange av dere, jeg morer meg faktisk over svarene. HVordan mange av dere klarer å vrenge og vri på ting :-)

Fortsetter under...

Hei! Jeg så det var mange som angrep deg den gangen. Folk har lite å gjøre på sikkert, men hva var årsaken til aborten? Var det noe galt med barnet?? Høres slik ut!

Annonse

Jeg er rystet over hvor frekke visse folk her inne kan være. Utroli hvor tøff i tryne folk blir over tastaturet... Ikke bry deg med hva andre sier, du gjorde det du følte var rett, og ferdig med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...