Gå til innhold

Hva slags reisetrille bør vi kjøpe i morgen? Noen mødre som har noe anbefale til en annen mamma?

Anbefalte innlegg

skal til svergie i morgen. Er så lei den storesportsvognen. skal ha noe jeg kan bruke på shopping og små turer. Gjerne noe man kan legge ned ryggen på, og kanksjer litt størrelse på hjulene...

Fortsetter under...

Vi har akuratt kjøpt baby jogger city mini. Super enkel og legge sammen, blir helt flat (men kan ikke klappes sammen i bredden), kan legges ned i full sovestilling, kalesje som kan dras ekstra langt frem og skjermer bra for sola og evt en overaskende regn skur :) Eneste er at den har relativt små hjul, men ser ikke for meg at det er den vogna vi bruker i skogen uansett :)

Akta Graco har en del fine triller i Sverige. Vi har en av de og er kjempe fornøyd (vi har den medmellomstore av de) Den er dyp i setet, det synes jeg er en viktig ting for da sitter baby/barnet lunt og godt nedi trilla. Har 5 punkt sele, vendbart og vaskbart setetrekk. Lufting i kalesjen, demping i hjulene og god brems. Hjulene kan låses eller være svingbare (de foran)

og ryggen kan legges helt ned =)

Lykke til med kjøp =) =)

Vi kjøpte oss mountain urban jungel, og vi er superfornøyd!!!!! Vi ville ha en som var lettere enn vår emmaljunga edge duo. Men den er mere enn en reisetrille da.. Men kjekk å ha med på shopping ihvertfall :)

I tilegg har vi en vogn jeg fikk av ei veninne. Disney reise sportsvogn som det går ann å legge ned ryggen på. Kjempelett og veldig grei å hive i bilen. Tar liten plass. Men hjulene er for "jalla" slik at de sklir inne på butikker og kjøpesentre. Men den er genial ute. Vi skal ta den med til syden i høst. ( tørr ikke å ta med mountain jungle vogna pga redd for at den blir ødelagt på flyturen)

Finnes mange kjekke reisetriller der ute. Jeg ville ha valgt ei som det går ann å legge ned ryggen helt, og som har litt bedre hjul enn hardplast. ( de blir umulig å trille med inne på glatte kjøpesentergulv)

Takk for svar. Vi fant ikke noe som vi ville ha i går. Var på Happyland og Babyproffsen. Vi må nok se litt til. Er så små "jalla" hjul på det meste. Far i huset syntes det er mer en greit nok.. men det er stort sett jeg som bruker vognen. Ville ikke kjøpe bare for å kjøpe.

Men fikk tak i maxi cosi cabriofix barnesete vi skulle ha:) Så var ikke helt bortkastet tur:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...