Gå til innhold

er det mulig??? hvor er hodet på fedre noen ganger???

Anbefalte innlegg

fikk igjen lillegutten nå etter en uke på ferie på sørlandet med besteforeldre og oslo-tur..

jeg skulle sette han i stolen å gi han litt mat, og han begyndte å hyle og grine å sa au.. han sier ofte au viss han ikke vil noe.. men så skulle jeg ha på han pysj å da så jeg det største blåmerket noensinne på baksiden av låret!

jeg begyndte nesten å grine, det var skikkelig stort og så ut som det satt dypt!

jeg ringte da far og han har ikke peiling!!! aner ikke når eller hvordan gutten har fått det!

men har han ikke skiftet bleie?? hørt at gutten har slått seg?? ikke passet på i det heletatt??

meheet av ei kjerring han har funnet seg "ANTE heller ikke hva det kunne komme av..!" jeg har så vanvittig dårlig samvittighet og angrer nå forferdelig på at jeg sendte han avgårde så langt og så lenge.. jeg vet at far er lat og gjerne lar andre ta ansvaret..

Fortsetter under...

Jeg oppdager stadig vekk blåmerker, kuler og sår på datteren min. Hun er 16 måneder, høyt og lavt, ramler, dunker i og styrer på. Fort gjort og det er ikke alltid så man oppdager slike ting med en gang.

Barn slår seg. Slik er det bare og selv om man passer på dem så kan uhell skje for den beste mamma og pappa. Det kunne sikkert skjedd på "din vakt" også.

joda hun har jo alltid blåmerker på knærne og leggene, men dette var et groteskt stort merke! det verste jeg har sett på så små, enda jeg har jobbet tre år på småbarnsavdeling.

og hadde han visst hvorfor, eller i det heletatt AT det var der hadde det jo vært en annen sak! men han hadde ikke lagt merke til det en gang, og dette er noe hun hadde komt til å grått for, selv om hun er en hardhaus ellers.. det var skikkelig styggt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...