sonnenschein Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Hva i all verden? Får den ene simsen etter den andre. Alle vil vite om jeg har det bra og om det skjer noe... Sikkert bare godt ment altså , men jeg må si det er litt slitsomt. Jeg går jo her og venter sjøl.....Selvfølgelig skal alle få sms når mini er ute....men jeg annonserer det vel ikke hvis jeg har rier eller lignende.Litt overraskelse skal det være når mini blir født. Flere med samme "problem"?
Up2me Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Åh! kjenner det så igjen fra mitt forrige svangerskap. jeg ble drittlei av maser på slutten! Skal du ikke føde snart? oj, så stor du er, nå må det vel være like før! og alle smsne; har det skjedd noe? er dere på sykehuset? hvordan går det?? Altså.. det var jo sikkert godt ment.. men ja, man blir litt lei:P
Trultemora er presseklar!! Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Plutselig idag så har jeg fått plenty av sms, fbkommentarer etc om jeg kjenner noe? fødsel igang? gutten ute? etc etc..... vent med å mase til jeg kommer forbi termin ihvertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå