mamman til luringen Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Hei Har du tid til å "se" på meg, ei smånervøs dame? :-) Jeg lurer veldig på hva som skjer på jobbfronten fremover - er nylig blitt ferdig med et engasjement. Har egentlig fått høre at jeg kan få fortsette videre med dette til høsten, men har ikke fått en endelig bekreftelse. Er redd for å stå helt uten arbeid, har også søkt andre jobber uten hell. Får du opp noe her? Vil jeg få noen gode nyheter snart, vil jeg forstette med det samme jeg har jobbet med til nå? :-) Er født 250478 Får du opp noe annet på meg, må du gjerne skrive det også... Kjærlighet, barn osv ;o) På forhånd tusen takk!
old_time Skrevet 20. juli 2011 #2 Skrevet 20. juli 2011 Hei mamman til luringen Du skal ikke være så smånervøs lille venn. Dette ordner seg. Selv om jeg ikke er helt sikker på at du fortsetter i samme bane der du er nå... Hmmm... Må nok tygge litt på den, om det er jobb eller privat faktisk. Men ser et bytte for deg, noe som betyr veldig mye i livet ditt. De MÅ ikke være bytte av noe egentlig, men en omveldtning i hverdagen er det i alle fall!. Gutt fra før, og vil også knytte bånd til en jente... Men jeg er heller ikke sikker på om denne jenten biologisk er din... Vent litt, nei, hun er i dag ca 9 år. Ser henne liksom for meg.. Du vet du, nå ble det mye frem og tilbake, men hovedtanken min er at du skal slutte å være smånervøs.. "for det har du ingen grunn til!!" Den står der, klart! Men jeg får opp veldig mye som jeg ikke helt klarer å sette i sammenheng. Kan du gi meg litt tid? Send meg en mail på [email protected], så skal jeg se litt nærmere på dette. Morsomt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå