Gå til innhold

Andre som ikke klarer å spise ordentlig middag?

Anbefalte innlegg

Jeg har spist brødskiver til middag i et par uker nå, orker ikke tanken på varm og ekkel mat. Er ikke spes kvalm, innimellom bare. Særlig hvis ikke jeg spiser regelmessig.

Er forresten 7+1 idag :)

Prøver å tenke på om det er noe mat jeg har lyst på, men kan ikke se for meg annet enn brødskver haha! kommer nok til å bli ganske lei hvis dette vedvarer ;)

Fortsetter under...

Uff a meg, jeg er nok bare rar.. dess mer kvalm jeg er dess større matlyst får jeg. Det føler jeg er det eneste som fungerer mot kvalmen..Men nå det er sagt har jeg vell aldri engang i mitt liv mistet matlysten, til og med ikke i min værste kjærlighetssorg, så jeg klarer ikke å forestille meg at jeg vil utvikle mindre lyst for mat nå, heller omvent:) Så får håpe at denne trettheten min snart går over så jeg klarer å komme meg på trening igjen, elles er jeg redd jeg må kjøpe nye klær allerede om få uker:) hehe

Mitt råd til kvalmen, spis lite og ofte!

Jeg orket ikke tanken på varm middag før jeg var laaangt inne i 2.trimester. Fytti rakkern! Det aller verste var kjøttmiddager med grønnsaker og poteter, da sa jeg fort takk for meg. Litt kjedelig i påsken med masse lam og deilig grillmat...

Nå (23+5) går det litt bedre, men det sier fortsatt fort stopp når det gjelder varm mat. Og kokte grønnsaker, som jeg vanligvis liker godt) er æsjæsj!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...