Gå til innhold

Kan jeg hente en pakke som er kommet i samboers navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pleier ikke være noe problem, men noen ganger er de helt nazi på dette med å vise leg. De skal jo egentlig være veldig strenge så en pakke ikke blir levert ut til feil person, men det er ikke alltid de er det.

Jeg har ofte hentet pakker til mannen min, men vi har jo samme (litt sjeldne) etternavn som bevis på at vi er gift da.

Jeg og kjæresten har hentet pakker til hverandre mange ganger, har ikke samme etternavn bare samme adr. Tror nesten aldri jeg har opplevd å bli spurt om leg heller, og de på posten kjenner oss ikke. Så lenge jeg har hatt med hentelappen har de ikke spurt noe mer. Så du kan jo prøve, i verste fall sier de bare nei. Ikke så veldig strenge her da tydeligvis.

Annonse

Det kan bli et problem, her spør de etter legitimasjon hver eneste gang her..

Det holder at en pakke har blitt borte en gang så har de ansatte fått så kjeft at de ikke tør annet enn å følge det regelverket de faktisk har.

Det har vi gjort mange ganger uten problemer og vi bor ikke på et lite sted akkurat. Mulig det er annerledes i Oslo.

Hvis du er usikker så få samboeren din til å skrive ned en erklæring med kopi av legitimasjon.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...