Gå til innhold

Uten hjelp i Juli :(

Butterfly83

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i 1 uke prøvd å få time hos ALLE gynekologene i byen,fastlegen og sykehuset uten at noen vil hjelpe meg på noen som helst måte. Det er ferie og laaange ventelister :/ Jeg fant ut at jeg var gravid forrige mandag og har siden natt til i går hatt smerter nedentil, jeg er førstegangsgravid og aner ikke hva dette kan være, jeg klarer ikke forklare smerten for den er så rar men konsistent. Kan ikke snakke med andre om det ettersom ingen vet jeg er gravid :/ (bortsett fra mannen).

Forrige uke prøvde jeg å få tidlig UL time for å stavfeste hvor langt jeg er på vei og om alt er ok,men nå er jeg desperat etter time pga smerten..

Er det virkelig ikke noe annet å gjøre enn å vente? Skal på ferie på lørdag og er redd jeg ikke klarer å nyte den om det fortsette sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Butterfly83.

Gratulerer med positiv test.

Det skal ikke være lett nå i disse ferietidene.. men om du ringer legevakta kan det jo hende de kan hjelpe deg. si at smertene blir værre og at du er redd noe er galt.. Kanskje de tar deg inn.. de burde det iallefall!!

Jeg hadde kynnere eller sammentrekkninger i mitt første svangerskap.. de var vonde og magen ble hard og oppblåst. hadde dette fra ganske tidlig i svangerskapet.. Kan være det det er..

Men ring legevakta og prøv.

Håper du får hjelp til å roe nervene før dere drar på ferie. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Mibsy :)

Jeg tok kontakt med legevata og de ordnet time for meg på legesentret mitt :) der fikk jeg henvisning til gynekologisk poliklinikk samme dag!

Fant ingenting galt og heller ikke årsaken til smerten men han sa han ville kalle det "voksesmerter"

MEN jeg var ikke så langt på vei som jeg trodde, så jeg må faktisk flytte til Mars-klubben :P men ca termin 12.

Så hjertet banke og er veldig glad :D Nå kan jeg reise på ferie med senkede skuldre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da. Ingen ting er bedre enn å vite at den lille har det bra der inne. Kos deg på ferie =)

God sommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...