MammaMø med to små Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Hjelp meg! Skal på tusenfryd i morgen.... De aller fleste attraksjoner egner seg ikke for gravide... Hva om jeg er gravid? Kan jeg ikke kjøre noen ting da? Om jeg er gravid er jeg ikke langt på vei, er 3 dpo i dag... hjelpes! Er jeg bare tullerusk nå eller er det noe i det?
nelliik m/blå & rosa Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Hei du Du kan heeeeelt fint ta så mange karuseller og berg-&-dal-baner du bare vil. Ingen problem så tidlig i det hele tatt!! Strengt tatt så er du jo egentlig ikke gravid heller da, siden hcg-hormonene knapt har begynt å utvikles og det hverken kan sees vi blod, urin eller ul (siden du er 3 dpo). Så kos deg du og gjør akkurat det du måtte ønske ;D Selv gjorde jeg også det =) Var på ferie i USA der vi var på flere fornøyelsesparker, tilogmed dagene rundt IKM Testet ikke før jeg var ei uke over og vel hjemme. Positiv gitt, i tilegg til at vi koste oss med ett glass rødvin og det som hører med hver kveld ungene var i seng Var ikke direkte prøvere enda, siden det bare var 6 uker etter MA, men helt fantastisk at det klaffet så fort. Og er nå i uke 12, vært på to ultralyder allerede og alt er som det skal <3 Så ikke begymre deg nei Have fun!
MammaMø med to små Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2011 Tusen takk:-) Da skal jeg kose meg med god samvittighet:):) Tenkte på faren for sa og lignende jeg, men det er kanskje ikke noe fare der siden jeg, som du sier, ikker er gravid enda... Tuuuusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå