Gå til innhold

Dette med kløft i haka

Anbefalte innlegg

Etter 4 år blir jeg "usikker" på om far er far likevel. Det var en 90% sjanse for det, og tvilen var ikke stor da barnet ble født, heller ikke nå. Men en dag begynte jeg å tenke på dette med kløft i haka. Jeg har en søster som har kløft i haka, men jeg eller far har ikke. Barnet vårt har fått kløft i haka. Ikke noe tydelig, men samme som min søster. Ellers er barnet kliss likt far. Til og med de som jobber i barnehagen og mine venner som ikke kjenner han ser likheten er slående. Men er et slik at en av oss må ha kløft for at barnet skal få det, eller er dette tull?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143393423-dette-med-kl%C3%B8ft-i-haka/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke utro. Og egentlig 99% sikkert igrunn at han var far. Er han selv som ikke ville ta denne testen, og vi var ikke sammen. Var også et overgrep som gjorde at vi var usikre, men tiden og alt stemte på far. Er vel bare de vonde bildene som kommer opp og andre ting blir verre. HI

Annonse

det er ikke uvanlig at kvinner søker nærhet med partner etter overgrep. det handler om å bli akseptert og ivaretatt.

Hvorfor tror du mennesker som har vært offer for overgrep ofte har en større trang for sex en andre mennesker ?

Annonse

Overgrepet var etterpå, og jeg fant også ut at jeg var gravid etter overgrepet. Dere kan trekke de konklusjonene dere vil, men svangerskapet var veldig vanskelig psykisk pga overgrepet. Men samboeren min jobber offshore, og derfor var det også lett å regne seg frem til dette. Har vært ærlig med han hele tiden, han er min beste venn og jeg fortalte også om overgrepet før jeg visste jeg var gravid. Fant ut av det ganske seint også pga jeg ikke hadde symptomer annet enn mistet mensen og dette også kunne være av stresset etter hendelsen. Fant ut i uke 11 at jeg var gravid, og hadde da ikke hatt sex siden samboeren min reiste ut den uken overgrepet skjedde. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...