Gå til innhold

<3 MIN TUR I MORGEN <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen kommer min lille prins ut kl 8.20 med planlagt ks.

Gleder meg så ufattelig mye til det er overstått...

Kjenner jeg gruer meg, får litt tårer i øynene bare av å tenke å vær bort fra jentene mine i nesten 1 uke, men det går sikkert bedre enn jeg forestiller meg det også...

Min i morgen er 9 måneders "kort" svangerskap over for godt og ikke mer spark og koselig hikking... Lurer på om jeg er klar for dette... hehe...

Skal bli kjempestas å få han ut og bli kjennt med ham på utsiden også, men det er noe spesielt å være gravid...

Kos dere videre med magene deres alle gravide som skal gå en stund til.... Plutselig er det deres tur....

Kommer med fødselshistorie om en ukes tid når jeg er hjemme igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Jeg hadde planlagt KS forrige uke og det gikk som en drøm:) Det var litt styr med å få han ut, han hadde ingen planer om å samarbeide, men jeg føte meg så trygg og ivaretatt.

Dro hjem andre døgnet og har i dag (dag 6) vært en gåtur i butikken med lillemann i sjal. Orker ikke dytte vogn i oppoverbakke enda.

Gled deg til i morgen!

Skrevet

Masse lykke til og kos dere med gullungen!

Skrevet

Oi, reiste du hjem alerede andre døgnet... hehe,jeg har pakkt med meg den største trillekofferten jeg har, og har planer om å være der en hel uke.... hehe.... har med 7 sett med klær til lillemann også...

Så heldig du var som var så frisk så fort... har hatt 2 ks før og har ikke fått på min egen truse før den 4.dagen...(kommer ikke ned til beina mine da det river sååå i snittet)... håper på bedre opplevelse av smertene denne gangen siden det er planlagt...

Kjekt å høre folk med positiv opplevelse...

Skal på sykehuset om 1 time nå... bare en natt igjen så er det over med alle bekymringene om hvordan dette skal gå...

skal prøve å slappe av på sykehuset så lenge jeg orker... hverdagen starter med en gang du trør inn døren.... men du så gøy det skal bli når "helsa" er i orden igjen.... Helsa er god til vanlig altså...

Takk for lykkeønsking....

Skrevet

Takk takk, og lykke til på Torsdag.... Da får du din gullunge også.... Kommer nok til å sende deg en tanke da....

Skrevet

Du er nå hyggelig, du da! :-) Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...