Gå til innhold

Dere som har hatt blødninger under svangerskapet, kan dere se hit litt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kom ikke så veldig mye blod om gangen og det vekslet mellom å være rødt å brunt. Dette ga seg etter tre uker og merket ikke noe mer til det senere i svangerskapet..

Hadde ingen smerter som jeg kan huske, men er mulig det var litt helt i begynnelsen. Da minte det iallefall veldig om den ene gangen jeg mistet. Men heldigvis så satt spiren min som støpt fast gjennom hele svangerskapet:)

Her kom det heller ikke så veldig mye blod.

Jeg hadde (til nå) tre episoder med frisk blødning, uten smerte.

Ene gangen hadde jeg vel 6 uker med gammelt blod som seg ut hele tiden.

Etter siste gang var det helt stopp, og har ikke merket noe siden (gudsjelov).

Jeg har vært på UL 4 ganger for å sjekke hva dette kommer av, men de finner ikke svaret og regner vel med at det er en polypp som blør.

Det er visst nokså vanlig, etter hva jeg har forstått.

Heldigvis har jeg slått meg til ro med at dette ikke er til noen som helst fare for babyen, så blødning trenger ikke være "kroken på døra"

:)

Jeg hadde en rimelig stor blødning i uke 8, så rett og slett ut som mensen et par timer. I rommet ved siden av ligger en herlig gutt på litt over året, sunn og frisk.

De fant ingen grunn til blødningen annet enn at det var "gammelt blod".

Ring legen du..ville vel trodd at en sa er ganske smertefull. Så jeg krysser fingrene for deg, og håper du bare har en liten rakker i magen :)

masse lykke til!!!

Annonse

Jeg blødde klumper en kveld. Både brunt og ferskt blod om hverandre. Det ene som kom ut så ut som en sekk med blod.."totalt hysterisk og gråtende helt til neste morgen" Ringte legen og ho trodde ikke jeg hadde mistet. Jeg hadde ikke vondt, men rar følelse i magen. Fikk komme å måle Hcg nivået. Hadde gjort det noen dager i forveien også for å sjekke stigningen (prøverør) Stigningen var kjempefin og jeg strever nå litt med å få lagt ei tulle på 6 mnd !!

Det kan gå bra skal du se ;P

Masse lykke til.

Hadde blødning 4 ganger i sist svangerskap, 2 av gangene kom det en god del blod i 2 og 3 dager (nesten som vanlig mensen) og hadde store smerter i nedere del av magen, sikker på abort begge gangene, men ul begge gangene viste at ungen vår hadde det bra. De to andre gangene var det bare små spotting og null smerter.

Tusen takk alle sammen :-) skal ringe legen i morgen å høre om jeg får måle HCG! :-)

Da klamrer jeg meg fast i håpet litt til :-)

Tusen tusen tusen takk :-) dere har gitt meg håp! :)

HI

Blødde kontinuerlig i hele første trimester. Av og til enormt, men for det meste mindre mengder. Så gjerne noen dagers opphold, så litt mer blod, så blod hver dag en stund og så et opphold.

Store klumper, store mengder rødt friskt blod, så brunt itflod i noen dager, lyserosa dråper, alt, hele spekteret.

Har også en frisk og fin kar som ligger oppe å sover.

Hadde blødning flere ganger før uke 12, den ene var jeg sikker på at vi mistet. Det viste seg at vi mista en tvilling (som vi fra før av viste at hadde stoppet opp på en tidlig UL). Det vi fikk beskjed om den gangen var at det var sjeldent det ikke fulgte smerter med SA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...