zassy☆ Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Har de siste dagene hatt så forferdelig mageknip, blir skikkelig dårlig, må ligge, og føler meg varm, kaldsvetter. I dag ble jeg sendt hjem fra jobben fordi jeg ble så dårlig, nå er jeg sykt slapp..greier ingenting og det er så ubehagelig følelse..blir litt redd det er noe spesielt, men det er vel bare en vanlig svangerskapsplage nå når man er i 3.tri? Er til vanlig i god form, men siste 4 dagene har magen og formen vært dårlig, men ikke så ille som i dag :/ Noen på jobb snakket om blodtrykksfall, men da føler man vel heller at man kommer til å svime av? Er egentlig ikke sånn, har hørt at hvis man har det kan det henge i resten av dagen. Ble et sytete innlegg dette, men føler meg så slapp nå :/ Bare lurer på om flere har hatt det sånn? Føles som at det ikke er energi igjen i kroppen.
fjotteline Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 med jenta jeg fikk sist startet det med skikkelig mage sjau og trodde jeg hadde fått diarè. så kom riene og 6 timer etter var ho ute. jeg hadde ikke hørt at det kunne være et tegn men det var det for meg og vet andre og har opplevd dette... lykke til:)
fjotteline Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 beklager svarte til feil,.... men nå vet du det... hehe
zassy☆ Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2011 Går bra, hehe Håper ikke det gjelder meg da jeg bare er i uke 32, men var vel mer magesjau du snakket om å ikke mageknip.
Peispå! Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Kan det være noe som ikke er svangerskapsrelatert da? Vi har en vane til å tro at alt som kommer er i forb. med sv.skapet. Kan jo være en infeksjon eller noe annet som murrer? Se det ihvertfall an, hvil deg masse, ta vare på deg selv og magen, og selvsagt ha lav terskel for å kontakte føden/legen dersom du tror nnoe ikke stemmer. God bedring:-)
zassy☆ Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2011 Ja du sier noe der, jeg tror jo at alt jeg "feiler" for tiden henger sammen med graviditet Men ble litt ekstra sånn når det er noe med magen liksom. Ja kan ikke gjøre noe annet enn å slappe av og se om det går over, drikker biola og håper det kan hjelpe. Masse liv i magen da så det er iallefall godt Takk!
sørlandet,79 Skrevet 11. juli 2011 #7 Skrevet 11. juli 2011 hei der.. Høres nesten ut som meg. Jeg er 34 uker på vei og idag har jeg vært skikkelig rar. Utrolig slapp, og nederst i høyre side ,under magen liksom har jeg hatt kniping idag. De kommer og går hele tiden så har faktisk bare holdt senga idag. De varer noen sekunder også er det over. Lurer litt på om det kan være noen nerver som snuppa ligger og presser på, men veldig ubehagelig er det ihvertfall. Snuppa har vært ekstra aktiv siden inatt så det kan være noe hun har vært borti.... jeg vet ikke. Legg deg ned og prøv og slapp av idag, og roer det seg ikke ned så ta en telefon til legen så kansje han kan gi deg noen svar.
zassy☆ Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #8 Skrevet 11. juli 2011 Har du snakket med lege du da? Føler at det ikke er såå ille at jeg ringer dit enda iallefall, og skal på jordmortime på onsdag så skal se det an til da. Synes det er rart å ha mageknip når man har baby i magen jeg, hehe, lurer på hvor magen min egentlig er? Altså magesekken..for er vel der det skal være vondt hvis man har luftsmerter f.eks, eller? Har vondt over hele jeg :/ Har også hatt så vondt i korsryggen de siste dagene, men kan jo bare være tilfeldig. Ja skal slappe av så godt jeg kan i dag og se an i morgen Takk for svar og god bedring til deg også
sørlandet,79 Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Hei igjen nei, jeg har ikke snakket med legen - er vel slik som deg. Har time på torsdag så drøyer det hvis det ikke blir verre. Men, jeg har hatt sånn stikking før, bare ikke så ille og lenge, og tok det opp med jordmor på forrige kontroll og da mente hun at det kan være en nerve som ligger i klem pga babyen. Men, nå har ikke jeg vondt i hele magen slik som det høres ut som du har, kun nederst i høyre side..... Så jeg vet ikke hva det kan komme av..... Lykke til og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå