april79 Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Noen andre i samme situasjon? Har 9 dager til termin, og lurer på om dette er tegn på noe som snart er i ferd med å skje? Erfaringer?
fjotteline Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 med jenta jeg fikk sist startet det med skikkelig mage sjau og trodde jeg hadde fått diarè. så kom riene og 6 timer etter var ho ute. jeg hadde ikke hørt at det kunne være et tegn men det var det for meg og vet andre og har opplevd dette... lykke til:)
mase Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Jeg har menstermin om 4 dager og UL termin om 11 dager ) Jeg har også fått løs mage, og har lest et sted at dette kan være kroppen som gjør seg klar til fødselen, ved å lage bedre plass i magen / bekkenet. Vi får håpe det stemmer ) Jeg har fått plass på ABC, hvor skal du føde ? LYKKE TIL )
april79 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2011 Så spennende.... Vi får bare vente og se hva som skjer de neste dagene... Det er helt utrolig hvordan kroppen gjør seg klar til alt som skjer! Og helt utrolig det som står foran oss... Lykke til til dere og! Jeg skal forresten føde på KK på Haukeland. Blir spennende, fordi det er forventet babyboom der nå i juli/august...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå