2exu-guttjanuar2010 Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Hei! Jeg fikk en veldig svak positiv test i går kveld. Tok en ny test i dag morges,og den var også veldig,veldig svak. Men det er en strek der. Jeg har tatt mange negative tester tidligere,og da har det aldri vært teng til en skyggestrek en gang. Kan jeg slippe jubelen løs?
nurseBettie Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Jeg fikk svake, men tydelige streker i helgen når jeg testet. Jeg klarte ikke å slå meg til ro me at de var positive, og dro på apoteket i dag. De sa der at en strek er en strek og skal tolkes som positiv hvis den er like bred som den andre:) jeg kjøpte likevel en digital som bekreftet at jeg er gravid:) jeg vil tro at du kan slippe jubelen løs:) gratulerer !!
2exu-guttjanuar2010 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. juli 2011 Gratulerer med spire!;-) Den testen jeg tok i går,var streken litt smalere enn den andre, men testen jeg tok i dag,var like bred. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte en digital en også.Tror jeg skal gå til innkjøp av en slik i morgen. Håper jeg kan slippe jubelen løs i morgen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå