enits40 Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 og har noen gode triks å lære bort? Jeg kløner verre. Går som en lek på magen, men får ikke til på ryggen - og baby vil ikke sitte så mye inn mot magen lengre.... ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Det går veldig greit, så lenge jeg har en sofa eller stol i nærheten! Fester først hoftebeltet, deretter setter jeg meg ned på sofaen og legger manducaen oppover langs sofaryggen bak meg (helt åpen, med skulderstroppene oppover langs sofaryggen). Så setter jeg rett og slett babyen bak ryggen min, oppå bunnen av manducaen på en måte, før jeg tar tak i skulderstroppene og fester dem på vanlig måte foran, mens vi begge sitter i sofaen fortsatt. You see?
kinaputten Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 vil dette trikset funke for ergoen også, venter på en i posten som jeg har fått låne
enits40 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2011 Uææh, det høres så enkelt ut, men her blir det bare lugging og tull foreløpig...he.he. Men øvelse gjør vel mester, så vi gir ikke opp! :-)
MammaMø med to små Skrevet 12. juli 2011 #5 Skrevet 12. juli 2011 costamummy: Ja dette vil funke på ergoen også de er ganske så like:)
Ylajali*84 Skrevet 12. juli 2011 #6 Skrevet 12. juli 2011 Mener du at du ikke får ungen bakpå? Jeg begynner med å ta barnet oppi selen på magen, så tar jeg tak i selene mellom meg og barnet, holder pusten og svusjer barnet bak på ryggen. Ble litt vanskelig å forklare dette, men det ligger en bra video på youtube, søk etter manduca pysemetode eller noe slikt, tror det var det de kalte det:)
kinaputten Skrevet 13. juli 2011 #7 Skrevet 13. juli 2011 jeg fikk til på første forsøk med denne metoden og jeg eier ikke koordinasjon, så det er et mirakel stod med ryggen til sofaen i tilfelle det ikke skulle gå bra mini lo og koste seg, så nå blir det tur
Gjest Madolyn Skrevet 13. juli 2011 #8 Skrevet 13. juli 2011 http://www.youtube.com/results?search_query=manduca+back&aq=f Her er det flere videoer som forhåpentligvis kan være til hjelp
enits40 Skrevet 13. juli 2011 Forfatter #9 Skrevet 13. juli 2011 Supert - nå får jeg det til! :-) Takk for hjelpen!
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 13. juli 2011 #10 Skrevet 13. juli 2011 Jeg fikk til idag ved å feste hoftebelte, sette gutten mot maven min og så snu det hele rundt. Trur det er viktig at de har armene over/på utsiden stroppene, når man snur eller? Ble litt usikker fordi han hadde tatt armene inn når jeg skulle ta ham av igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå