Gå til innhold

Kvalm :(

Baby 2012 med spire i magen<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 9 dpo og kvalme begynte igår og samme idag ... tilfelle at det er ett symptom på graviditet?

Har murring i mage og rygg, kjenner inni mellom bare noen få stikk i puppene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. jeg er 5-6 uker på vei og er super kvalm selv. uansett tid på døgnet. halve natt i natt var jeg såå dårlig. måtte legge meg på sofaen. jeg spiser litt banan, kjeks, eple og tar ingefærtabletter og kvalmestillende på morgenen. ska kjøpe sea bånd på apoteket i dag. håper det oxo hjelper. reiser til tyrkia på fredag. med sønnen min på snart 2 og samboer. håper alt går bra der nede :) krysser fingra og tenke positivt :) jeg har forestten hatt murring smerter nederst i mage og rygg i 2-3 uker nå. og ømme bryst. er nok normalt :) lykke til med gravidtiteten :)

Skrevet

Det kan være tegn på graviditet, jeg var ikke kvalm selv, men startet tidlig med murringer i mage og ømmebryst, og det ca 4-5 dager etter eggløsning så det skulle være fullt mulig. Men for dei som også har menssmerter kan også dette være et tegn på tante rød, så det sikreste tegnet er vell at TR uteblir:) Vent så nært opp til IKM så du kan så ville jeg ha testet meg da:) Man har ingen garanti for at testene klarer å slå ut så tidlig så på 9 dpo, men du kan jo være heldig. Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...