Gå til innhold

mye å spise om man slanker seg?

Anbefalte innlegg

frokost: 1 brødskive med tyyynt lag med jordbærsylte og et glass melk, ja og ei lita pære.

mellommåltid: 1 skive med det samme som tidligere og litt melk.

lunch: 1 skive med samme(ja vet kjedelig, men har ikke annet akkurat idag hehe) litt vann.

Middag: et glass med barnemat pga jeg orket rett og slett ikke lage noe da vi er alene idag.:P

mye til nå?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143392641-mye-%C3%A5-spise-om-man-slanker-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forbrenningen din går mer i davle enn at den slanker deg.

Hvor er grønnsakene og frukten?

Og barnemat????

Du er vel ikke så lat at du ikke gidder å lage noe mer normal middag? Er mye kalorier i barnemat. Det er laget for barn som skal legge på seg.

Annonse

Det spørs hvor mye man spiste før..FOr meg hadde dette ført til rask vektnedgang i løpet av første dager, så hadde kroppen tenkt "hjelp, vi sulter" og skrudd seg på sparebluss og dermed hadde jeg kanskje til og med bikket tilbake de 3-4 kilo jeg måtte ha tatt av i løpet av noen dager.....

Kluet er og spise litt mindre, og kutte ned over tid. kroppen merker ikke at man spiser mindre, og man forbrenner som før..Øker man da aktivitetsvinået litt, så er man godt på vei..Kanskje vil du bruke 1 mnd på 3 kilo, men da vil de kiloene være borte, så lenge du oppretteholder det kosthold du har når du når ønsket vekt....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...