Kjærlighet <3 Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Nå nærmer det seg mål med stormskritt ! :-) Gleder meg sånn til å treffe lillegutten min <3
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 så spennende!! har selv 2 uker igjen til ul-termin og 1 uke til mens-termin. Spennende:) Lykke til
♥Spirevipp♥ Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Spennende Selv trodde jeg at jeg ville føde før termin...men er nå 5 dager på overtid, må si det er en tålmodighetstest å gå over termindato. Når det er sagt så er min menstermin den 13., men ut ifra UL var terminen den 6... Kanskje et tips å fokusere på at man føder etter termindato...men vet det er vanskelig å la være! Uansett masse lykke til
Kjærlighet <3 Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2011 Er innstilt på å gå til termin og gjerne noen dager over også sånn egentlig. Likevel er jo termin dagen noe å se litt frem til. DA er det hvertfall like rundt hjørnet tenker jeg. Har født fire ganger før , de to første kom etter termin, nummer tre på min termin og nummer fire ble tvunget ut 12 dager før termin (så han kan en jo ikke akkurat sammenligne med ) Så mest sannsynlig kommer jeg nok hvertfall gå til termin denne gangen også :-) Vet da foressten at jeg ikke kommer til å gå mye over termin, for jeg kommer, om jeg ønsker, til å bli satt igang :-) Håper du slipper å gå så mye lenger over da, 5 dager holder ;-) Krysser fingrene for at fødselen din starter snart :-)
LCG80 Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 Hei:) Da har vi termin samme dag, ei uke igjen her også Gleder meg sånn til å møte prinsessa vår som har bodd i magen min i 9 mnd! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå