Gå til innhold

Yuhuu!!! Bare en uke igjen til termin :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå nærmer det seg mål med stormskritt ! :-)

Gleder meg sånn til å treffe lillegutten min <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende!! har selv 2 uker igjen til ul-termin og 1 uke til mens-termin.

Spennende:) Lykke til :)

Skrevet

Spennende :) Selv trodde jeg at jeg ville føde før termin...men er nå 5 dager på overtid, må si det er en tålmodighetstest å gå over termindato.

Når det er sagt så er min menstermin den 13., men ut ifra UL var terminen den 6...

Kanskje et tips å fokusere på at man føder etter termindato...men vet det er vanskelig å la være!

Uansett masse lykke til :)

Skrevet

Er innstilt på å gå til termin og gjerne noen dager over også sånn egentlig. Likevel er jo termin dagen noe å se litt frem til. DA er det hvertfall like rundt hjørnet tenker jeg.

Har født fire ganger før , de to første kom etter termin, nummer tre på min termin og nummer fire ble tvunget ut 12 dager før termin (så han kan en jo ikke akkurat sammenligne med :P) Så mest sannsynlig kommer jeg nok hvertfall gå til termin denne gangen også :-)

Vet da foressten at jeg ikke kommer til å gå mye over termin, for jeg kommer, om jeg ønsker, til å bli satt igang :-)

Håper du slipper å gå så mye lenger over da, 5 dager holder ;-) Krysser fingrene for at fødselen din starter snart :-)

Skrevet

Hei:)

Da har vi termin samme dag, ei uke igjen her også:) Gleder meg sånn til å møte prinsessa vår som har bodd i magen min i 9 mnd!:)

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...