lillesvirre Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Endelig er han med på det. Etter en langhelg på festival har han innsett det, han vil også ha smått. Jeg har "mast og mast" på han, vi har snakket mye om det, men han har ikke vært klar osv. Jeg trodde aldri at jeg skulle få et positivt svar fra han. Jeg er kanskje litt dum, men jeg sitter allerede å ser på babyutstyr. Om 1 uke skal vi til syden, dette er samtidig som min EL. Han har sagt ja til at vi skal kose oss litt ekstra, og han har lyst til dette. Jeg er i min egen verden, lykkelig, forelska og lettet. Kanskje blir det vårbaby på oss? Jeg ville bare dele dette med dere, for jeg er så lykkelig akkurat nå! <3
MammaMø med to små Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 gratulerer med valget:-) og lykke til!!:-)
MsPondus25 Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Så kselig da, får håpe spiren kommer fort i boks Lykke til, og gratulerer
Blåbærmuffins Skrevet 16. juli 2011 #4 Skrevet 16. juli 2011 Så deilig Hadde selv en mann som trengte tid på å bli klar. Vil anbefale deg å gå litt stille i gangene foreløpig. Blir fort for mye mas for de guttene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå