Gå til innhold

Hvor lenge holder smokker seg? Fikk smokker (brukte og ubrukte) etter barnet til en venninne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om 2 mnd..Og når hun kom på besøk hadde hun med seg en smokke etter hennes eldste (3 år) som han bare hadde brukt bittelitt. Og en smokke som hennes yngste ikke ville ha (5 mnd gammel).

Smokkeholdbarheten er vel sånn ca 3 mnd, eller..??

Skrevet

Jeg ville nok ikke brukt smokker til min baby som andre unger har brukt.. Smokkene skal byttes etter ca 2 mnd.

Skrevet

Æsj! De hadde jeg kastet.

De ubrukte skulle i tilfelle vært i embalasjen.

Kjøp nye, du:))

Skrevet

Ja, jeg også lurte på om jeg kunne bruke flaskene etter storesøster....bare kjøpe nye smokker..? :-)

Skrevet

Flasker kn fint brukes, med ny topp på. Selv planlegger jeg å bruke de som de er, fordi storesøsteren fortsatt er så liten at hun bruker dem selv. :) (hun er snart et og et halvt, har termin om en uke.)

vanlige smokker ville jeg aldri ha brukt om igjen. I nød kan en koke en for å ha, men små babiser bør få sin nye. (FLasker og flaskesmokker bli sterilisert etter hver bruk her, og toppene som storesøster hadde når hun var nyfødt er ikke brukt.... Så de blir vasket og sterilisert nå når baby kommer. )

Flasker, flaskesmokker og vanlige smokker som eldstemann brukte når hun var liten, (hun er snart 8...) er i bosset. De ville jeg ikke brukt en gang til pga både alder og nyere forskning innen ting som har md kolikk og innholdsdeklarasjon i flaskene/tuttene (selv om hun er frisk og oppegående og alt sånn...).

Skrevet

Jeg hadde ikke villet bruke brukte smokker, ikke etter søsken heller. Eller flaskesmokker. Dette er forbruksvarer i mine øyne. Brukte flasker kunne jeg nok brukt, men her kjøper vi alt sånt nytt. Er ikke allverdens det koster heller. Og om det skorter på økonomi ville jeg heller valgt å nedprioritere på annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...