Gå til innhold

Blødninger og litt magesmerter... Livredd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er gravid i ca 9ende uke. Jeg og barnefaren er kjempespent, da dette har vært planlagt i nesten 1 år nå :)

Men! Jeg fikk i går litt brunlig utflod som så stoppet opp. I dag fikk jeg blødninger, først mørkere men så nesten som vanlig mensen..Jeg har hatt littegrann ubehag i underlivet, lavt nede, men når jeg ligger ned så stopper ubehaget..Kun når jeg sitter/går/står at "smertene" er der, og det er ikke så vondt at jeg vrir meg da.

Jeg er veldig bekymra for at det kan være en begynnende SA... Jeg snakka med jordmoren min som bare sa at jeg skulle ta det med ro. Skal til legen i morgen men det er jo så leeeenge til :/ Tenkte å ta en graviditetstest for å se, men er litt redd.. Tenk hvis den lille spiren ikke er der lenger.. Men må jo få vite det før eller senere. Er det noen som vet om det gir negativt på gravi testen samme dag som evt SA hender?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Håper det ikke er noe, mange som blør uten at det er noe farlig. Skjønner godt at du blir engstelig. Håper du får komme til en ultralyd så fort som mulig slik at du får sjekket!

En graviditetstest vil dessverre ikke si deg noe som helst om hvordan det går. Det tar vanligvis et par uker før hcg er på null igjen etter en spontanabort.

Lykke til, krysser fingrene for at det er en helt uskyldig blødning!

Skrevet

Tusen takk for svaret iallefall.. Håpte at en test kunne berolige meg men da får jeg bare håpe legen sender meg på ultralyd i morgen.. Håper virkelig det ikke er noe galt, men det ser skummelt ut.. Bløningene fortsetter og har litt mens lignende smerter nå:( Krysser fingrene og håper på det beste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...