Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #1 Del Skrevet 11. juli 2011 Vi skal pusse opp kjøkkenet, og skal begynne å planlegge nå. Men dette er helt nytt og jeg vet ikke hvor jeg skal starte! Blir kjempeglad om noen kan fortelle om sin erfaring med å pusse opp kjøkken. Vi skal også bytte gulv (om jeg får overtalt mannen) og legge panel eller tapet på veggene, så det er ikke kun kjøkkeninnrednigen som skal ut. Vi ønsker ikke Ikea-kjøkken, og jeg vet de har et program hvor man kan tegne kjøkkenet. Men finnes dette hos andre leverandører også? Har ikke så mange klare spørsmål - men fint om noen vil fortelle om prosessen! Hvor lang tid bør vi regne med at dette tar? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143392517-pusse-opp-kj%C3%B8kken-hvordan-g%C3%A5r-jeg-fram/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2011 #2 Del Skrevet 11. juli 2011 Det finnes veldig mange kjøkken å få kjøpt. Det finnes egne kjøkkenbutikker hvor man får god hjelp. De kan også montere og komme hjem til deg og ta mål og komme med gode tips - men alt koster. Det beste er at dere finner er kjøkken dere liker og deretter spør hvor lang leveringstid det er. Ikke riv det gamle kjøkkenet før dere har fått det nye. Noen ganger kommer det flatpakket, andre ganger komer det i moduler. Husk å legge vaske og integrerte hvitevarer inn i prisen. Mine tips: Ha er langskap om dere har plass. Et hjørneskap rommer utrolig mye og er verdt å ha. Integrerte hvitevarer er veldig fint. Om dere ikke ønsker dette så prøv å få til egne hulrom/hyller/skap med stikkontakt til mikro, vannkoker, kjøkkenmaskin osv. Har du plass så er det flott med en dypere kjøkkenbenk enn normalen. Lag plass/system til kildesortering. Spør leverandøren hvor lenge farge/modell deres kjøkken skal være i produksjon. Du får helt sikkert garanti på kjøkkenet, men hvordan har produsenten tenkt å løse det om en skapdør hos dere får fuktskader. Og det viser seg at at akkurat den fargen dere har på kjøkken har gått ut av produksjon. Les garantien nøye. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143392517-pusse-opp-kj%C3%B8kken-hvordan-g%C3%A5r-jeg-fram/#findComment-143392535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå