nurseBettie Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Endelig hører jeg til her!! etter åtte mnd prøving sitter spiren<3 testet svakt positiv fredag og lørdag. Testet igjen i dag med digital som viste Gravid! skjønner det ikke enda, tar vel litt tid før det synker inn:) foreløbig termin er 14.mars 2012, er 5+0 i dag. Flere?:)
viervindens Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Gratulerer så masse!!! Håper spiren klamrer seg fast!! Jeg er nå 4+3 og antatt termin er 17-18 mars:) Gleder meg masse og glad på dine vegne!
BettyBoob Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Gratulerer så mye!! her var det rent slumpetreff at jeg ble gravid, vi prøvde ikke er selv 7+1 i dag.
nurseBettie Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2011 Tusen takk og gratulerer så masse til deg også! krysser fingrene for at alt går bra for oss begge, noe jeg er helt sikker på at det gjør! jeg har aldri vært gravid før, har en spennende tid fremover:)
Fru Eriksen Skrevet 11. juli 2011 #5 Skrevet 11. juli 2011 6+4 her. Skjønner det ikke enda jeg heller. Men det glir vel inn etterhvert
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. juli 2011 #6 Skrevet 11. juli 2011 Gratulerer:) Har nettopp testet positivt selv, er bare 3+5 i dag..har termin ca 23 mars.
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 11. juli 2011 #7 Skrevet 11. juli 2011 Gratulerer Våryr<3 Da har vi termin samtidig 5+0 i dag jeg også. Her var det ikke planlagt da, da vi har en liten unge på ca 5 månder Men, slik ble det jo her, og når det var synket inn, så var gleden stor
[email protected] Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 Gratulerer så mye Jeg testet også positivt idag, har litt uregelmessig menstruasjon men foreløbig er jeg 4+4 og har termin den 21 mars 2012
Sørlandsmommy Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 Så deilig det må være, etter så mange års prøving! Gratulerer så masse! ) Jeg er 11+3 i dag, etter hjelp i DK Veldig stort for oss <3
Alita90 Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 Jeg tok test for 2 timer siden og viste seg å være positivt, er litt redd men samtidig veldig gla og i sjokk. jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, men skulle ha mensen for 3-4 uker siden. Gratulerer til alle som er gravide! =D
nurseBettie Skrevet 14. juli 2011 Forfatter #11 Skrevet 14. juli 2011 Takk for alle gratulasjonene og gratulerer så mye til alle dere andre!=) Desverre så vet jeg ikke om jeg er gravid lengre.. Startet med litt spotting, deretter kom det blødning.. Hadde bittelitt antydning til mensmurringer, men ingen slike smerter jeg har ved mens. Jeg har blødd i tre dager men det er mindre enn ved mens.. Men jeg vet ikke, føler meg gravid noen ganger, men er så redd=( Skal til legen i morgen og ta blodprøve.. Håper på det beste<3 Huff..
ama<3 Skrevet 14. juli 2011 #12 Skrevet 14. juli 2011 Heii! GRATULERER! Jeg vet ikke om du skal ta sorgene på forskudd enda, det samme skjedde med meg... eller jg er 9 uker på vei, men har fått litt småblødninger, eller brunt... skjønner at du er redd! det er vel det vi fleste her inne er redd for... å jeg forstår det selv ikke enda at jeg er gravid.. så tar nok litt tid.. men hos meg, så kjente jeg mens murringer HELE TIDEN på det tidspunktet du er på nå... men det er bare fordi livmoren å det jobber masse der nede noen blør i svangerskapet og det an gå bra! håper det bare er noen blodkarr som har sprukket ,å ingen ting er iveien med fosteret.. lykke lykke til! jeg føler meg deg! men har du andre symptomer , ømme pupper ,kvalm osv ? for da tror jeg ikke du trenger å beymre deg:) har jeg lest hvertfall
viervindens Skrevet 14. juli 2011 #13 Skrevet 14. juli 2011 Ønsker deg lykke til i morgen Våryr! Håper det bare er livmora som arbeider og normale blødninger som kan forekomme i svangerskapet for noen;) Krysser fingrene for deg!!
nurseBettie Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 18. juli 2011 Takk for gode tanker:) Desverre har jeg nok mistet. Fikk svar på hcg-prøven i dag, og den var bare på 25.. Skal ta ny på onsdag men det er vel egentlig ingen vits i det.. Håper jeg kommer tilbake hit igjen snart!!
cberry Skrevet 19. juli 2011 #16 Skrevet 19. juli 2011 Heihei, kjipt at du mistet, gjorde det selv i juni, på akkurat samme tidspunkt som deg, etter å ha prøvd i noen mnd. Men ble gravid igjen allerede etter 2 uker, ved første eggløsning (ikke nødvendig vente på en mens når man mister så tidlig) så nå sitter jeg her kvalm Kjør på!
Alh07+12+14 Skrevet 20. juli 2011 #17 Skrevet 20. juli 2011 Tromsøfrøkna: Artig. Da er vi ganske lik. Jeg mistet 14 juni, og er nå 5+2, så satt på min første etter sa også. Beregnet termin til 22 mars. Våryr: Det var trist å høre- Kom deg fort på beina igjen nå, så håper jeg at det er like lett for deg at det sitter igjen etter sa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå