Gå til innhold

Mannfolk tar hvis ikke et hint..prøvde å fortelle mannen at jeg var gravid:)

Anbefalte innlegg

Testet positivt i går og gav han en liten gave med en sparkedress i. Mannen åpner pakken, og spør: hva skal jeg med den? Så sier jeg at vi får bruk for den om ca 8 mnd.. han ser på meg og spør hvorfor i all verden vi skulle få bruk for den? Jeg bare: hallo, tar du ikke et hint? Er du gravid??? Sier han. Ja, sier jeg. Han bare: hvorfor sa du ikke det da.. Jeg sier så at jeg har tatt 3 positive tester og da sier han ja vi får vel vente å se om testene stemmer da.

Hehe:)

Fortsetter under...

Annonse

Mannfolk er rare... Som mange sier: De tar ikke hint, det skal snakkes rett fra levra, ellers går det hus forbi.

Det med testene tolker jeg bare som at han er redd for å ta det på forskudd. Og husk at det der lille frøet om mulig er enda mer abstrakt for en mann enn for oss jenter.

Ehhmm når ho har tatt 3 tester som alle var positive er vel ikke det grunnlag for å si at de får se om testene stemmer. Han høres absolutt ikke ut som en som vil ha barn nei. Hadde sambo reagert sånn så hadde han fått testene oppunder nesa si.

12.36

Annonse

Hehe, kjenner igjen det med testene... Og min mann gledet seg veldig til jeg skulle bli gravid:))

"Jaja, vi får vente å se hva legen sier!" HAHA!! Der sto jeg med et par positive tester i hånda.

Som om fastlegen gjør noe mer fra eller til;)

det var noe mye hodeløse kommentarer her da. ;)

jeg kjenner meg godt igjen jeg. det tar tid før det synker inn med det meste hos mannfolka. hehe

Lykke til med graviditeten HI, og kos dere masse! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...