Peispå! Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 He,he,he her i gården har vi passert flauhetsgrensa for lengst!! :-) Er 5 dager på overtid og kjørte en ny runde i bingen i går, i håp om at svømmerne skal hjelpe til. Gikk på do i morges og kjente at noe var på tur ut. Kom ut en sammenpresset slimklump på størrelse med golfball/liten appelsin. Tror ikke engang gubben produserer sååå mye, men ble litt usikker alikevel. Sist skjønte jeg at det var slimproppen, siden vi ikke hadde hatt sex og den var litt blodtilblandet.-Nå ble jeg litt usikker. Noen med erfaring på at slimproppen kan være såpass stor/mye slim?
09+11+15 <3 Skrevet 11. juli 2011 #2 Skrevet 11. juli 2011 Høres mer ut som slimproppen en sæd. Har også inntrykk av at sæd blir mer og mer rennende jo lengere det er inni kroppen (æsj). Slimproppen min kom i flere etapper, men til sammen tror jeg det var ganske mye.
Jordbæret <3 Skrevet 11. juli 2011 #3 Skrevet 11. juli 2011 Mamma jobber i helsevesenet og de har et spesielt navn på den tilstanden pasienten kommer i når han ikke lenger er flau for noe, men jeg husker ikke helt hva de kaller det. Men jeg tror jeg har kommet dithen jeg også :-) Da slimproppen min gikk denne gangen var det slik som du beskriver, litt fastere og mer som en stor klump. Og helt uten blodtilblanding. Det er en uke siden og det har kommet mer slim med rødbrun farge og litt friskt blod i nesten hver dag i uka som har gått. Men riene, nei de er helt fraværende :-(
Peispå! Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 11. juli 2011 :-) Skulle veldig gjerne ha kunnet det navnet for de som ikke er istand til å føle seg flau mer:-)) Hurra, da håper jeg virkelig at det er proppen som har gått, skulle egentlig bare mangle siden jeg er 41 fullgåtte uker i dag. BAHH.....men, ikke en liten ri i sikte enda.....
Peispå! Skrevet 11. juli 2011 Forfatter #5 Skrevet 11. juli 2011 Ehhh, BTW: Er det noen større virkning av sæden nå, dersom slimproppen har gått? Hvordan fungerer det der????
♥Spirevipp♥ Skrevet 11. juli 2011 #6 Skrevet 11. juli 2011 Jeg har forstått det slik at sæden utløser det samme hormonet som gies ved igangsetting på sykehuset. Så kjør på! Vi prøvde samme teknikken i går, men hakke sett snurten av den berømmelige slimproppen Hadde bare vannet gått....
Jordbæret <3 Skrevet 11. juli 2011 #7 Skrevet 11. juli 2011 Vi har hatt oss både seint og tidlig de siste ukene. Jeg leste et sted at tre runder med sædutløsning tilsvarte samme mengde hormon som de bruker på en modningskur. Så jeg har tro på at sexen bidrar til modning og kanskje gir utsikter til lettere fødsel, men da må man nok ha seg mer enn en runde i sengehalmen :-) Da jeg hadde nøyaktig tre uker igjen til termin hadde jeg 4 cm åpning og nesten helt utflatet livmorhals. Slimproppen var gått og jeg lakk fostervann. Det er nå ei uke siden, men ikke en liten antydningtil at fødselen starter. Ettersom jeg lekker fostervann så tør vi ikke ha sex mer pga faren for infeksjoner så jeg vet ikke helt om virkningen av å fortsette med sex. Har i allefall aldri startet noen fødsel for meg tidligere. Dersom jeg ikke starter naturlig i løpet av dagen/natta, noe jeg regner med ikke vil skje, så blir jeg igangsatt i morgen kl.9. Så nå er det siste innspurt uansett :-)
*julybirth* Skrevet 11. juli 2011 #8 Skrevet 11. juli 2011 sædavgang 3 ganger etter hverandre (i døgnet?)skal tilsi samme dose som dem gir på sykehuset for å sette igang.... samme kommer til å skje her om noen få dager.. *flaau* hihi
*julybirth* Skrevet 11. juli 2011 #9 Skrevet 11. juli 2011 sammen med avslapning og litt massaje og, ikke stress !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå