Gå til innhold

jeg drakk en flaske vin i helga, og ble grisefull

Anbefalte innlegg

Var hos en venninne, og drakk en flaske vin jeg fikk av henne. Hadde ikke vin eller øl selv, og siden det ble veldig på sparket, så fikk jeg en av henne. Begynte å drikke ca klokka ni, og ett par timer senere var jeg griiisefull! Og jeg som bare såvidt blir britene av en flaske vin til vanlig! Jeg husker ingenting av kvelden, men min venninne sendte meg hjem i taxi. Samboeren min sir at han ikke klarte å få kontakt med meg i det hele tatt. Klarer nesten i å gå heller, datt ned trappa og har kjempevondt i godta og ankelen. Kasta opp i hele går, og er fortsatt dårlig!

Skjønner ikke at jeg kan ha blitt så full, og på så lite. Har ikke vært så full siden jeg var tenåring.....

Fortsetter under...

Huffda! Og en flaske? Av og til vet jeg at jeg selv blir full av en flaske, og av og til bare litt brisen. Som regel sistnevnte. Men kanskje du var trøtt og sliten, drakk flaska for fort etc. Alkoholinnholdet i vin kan jo variere fra 8-15%, og kanskje dette var en vin med høyt alkoholinnhold? Garvesyren kan også virke inn på formen. Garvesyren har et høyt innhold av histamin har jeg lest, og derfor kan man bli sinnsykt fyllesyk. Jeg styrer unna disse vinene, er garantert dårlig dagen etter. Det kan jo være at du har fått en allergisk reaksjon også. Søsteren min tåler feks ikke rødvin, hun kan drikke bare et glass og bli rar, dårlig og fyllesyk av dette.

Huff, det er grusomt å bli så sanseløs, men heldigvis var du hos venner og hadde noen til å ta vare på deg :)

Ikke så lenge siden jeg heller ble helt på en snurr etter nesten en flaske vin. Drakk litt sjampanje først og det var vist ikke lurt, jeg ble skikkelig dårlig. Første gang i mitt liv jeg har fått dagen derpå.

Min mann lo seg skakk i hjel, for han har aldri sett meg så full før. Og jeg kan drikke fire ganger så mye før jeg merker noe i forhold til hva han kan normalt. Jeg blir billigere i drift, men ikke like greit å finne ut at en tåler veldig mye mindre etter en har fått barn enn før en fikk barn.

Annonse

Det er vel ikke normalt å få blackout og bli skikkelig drita av 1 FLASKE vin...??

Hadde det vært en flaske vodka.....

Vet om mange som blir godt brisne og vanlig fulle av 1 flaske vin...men forsjell på det å ikke huske noen ting/ ikke klare å gå selv...

hehe...huff..

Gjekk inn på denne tråden då eg tenkte det var ein artig fyllehistorie som venta.. :-/ Alle kan gå på ein smell, mange ting spelar inn i tillegg til mengda ein drikk. Har erfart ymse sjølv. Godt at du var blant omsorgsfulle venner. God betring med hofta!

jeg var på fest i helga. drakk KUN van og 2 glass med brus, men fy feite så fyllesjuk jeg følte meg dagen etter!!

Tror den varmen vi hadde i helga (pluss klam luft) har gjort meg dehydrert, og derfor fikk jeg hodepine og ble dårlig :/

Så det er nok mange faktorer i spill her. Når jeg blir "fyllesjuk" av å drikke vann, så er det ikke rart at man bli klein av en flaske vin i samme klamme og varme vær.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...