FruaR Skrevet 11. juli 2011 #1 Skrevet 11. juli 2011 Da er jeg 6-5 på vei og i natt hadde jeg noe sinnsykt sterke magesmerter. Nederst i magen og i korsryggen. Det ga seg plutselig etter en halvtime. Er det virkelig bare livmora som strekker seg? Au..... I dag har jeg også min aller første morgenkvalme. Sitter her på jobben med grøssninger
Tuppelure Skrevet 12. juli 2011 #2 Skrevet 12. juli 2011 Hei! Graviditet fortoner seg så forskjellig fra oss alle, men jeg har også hatt smerter i magen. Disse er ikke så sterke som du beskriver, men kan minne om menssmerter. Det er også stikking i sidene (vet ikke om det er eggstokkene eller hva det er), og spesielt om natten om jeg må stå opp eller snu meg. I de to andre svangerskapene mine har dette gitt seg. Kvalme ja, huff, ha noe klart på nattbordet. Jeg har en pakke ritz-kjeks stående, og hver morgen spiser jeg til jeg blir litt bedre. Før jeg står opp. Dessuten spiser jeg ofte, kanskje annenhver time for å forebygge kvalmen, den blir nemlig verre om jeg er sulten. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå