Gå til innhold

Pleier du ta med babyen/barna i dusjen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei annenhver dag er det barbering både her og der, da vil jeg være i fred. De andre dagene snur jeg meg bare rundt i dusjen, tar 2 min. å vake kroppen. Skulle barna vært med hadde jeg jo sprutet dem i ansiktet når jeg selv skulle vaske meg, ser liten vits i det. De dusjer så sjelden at da blir det helst bding en halvtimes tid med leking i badekar. Når det er snakk om å vaske bort sand og skitt etter en lang dag ute blir det til at de sitter på en krakk i badekaret og vi tar en kjappvask. Fremdeles ikke noe poeng å dusje sammen.

Annonse

Nei. Syns det er tungvint. Har en baby på 3 mnd og en på 2,5 år. Babyen syns jeg det er skummelt å skulle ha med i dusjen, redd for å glippe taket når hun blir våt. 2 åringen liker ikke å dusje, så det ville bare blitt et styr uten like.

Nei, i dusjen vil jeg ha tid for meg selv(for en gangs skyld)

sjeldent, jeg får ikke vasket meg om jeg må holde ungen, og sitter de på gulvet får de vann og såpe i øynene=hyl&skrik selvfølgelig.

Ikke så greit å passe på at de ikke sklir og slår seg heller mens man skrubber skrotten.

her tar både jeg og mannen min gutten vår på 5mnd med i dusjen.

han får ligge på gulvet og leke på et håndkle til jeg er ferdig med såpe, sjampo og slikt (har glassdører), så tar jeg ham inn i dusjen. Han elsker det!

Annonse

Mannen tar med seg jenta vår i dusjen på kvelden. Hun er 1.5 år nå og dette har de gjort siden hun var bitte lita. Jeg også gjør det men kveldsstellet hennes faller som oftest sammen med at han skal i dusjen etter jobb og da har de en far-datter ting som det er "kun" de som gjør til vanlig.

Synes det er viktig at de to har noe som er deres.

Jeg sitter utenfor og venter med håndduker til begge! :-D

Jeg synes det er fint å kunne ta henne med meg i dusjen for da får vi så god kroppskontakt. Det stimulerer endorfiner i kroppen på en måte, får bare lyst til å kosemose henne! Det er så sjelden tid for hudkontakt i hverdagen, så hvorfor ikke dusje sammen?

Men som regel så dusjer jeg alene på kvelden og har noen minutter heeelt for meg selv :-)

Ja her tar både jeg og mannen min med yngste jenten i dusjen, og kommer til å gjøre det med gutten når han kommer og. yngste jenten er 1,5 å og siden hun ble for stor til badebaljen i stelekommoden har vi hatt henne med i dusjen. Hun elsker det. Eldste jenten er med meg av og til og, men hun liker å dusje alene, eller være i dusjen med lillesøster mens jeg passer på. hun er ganske snart 8 år og mannen føler hun er litt for stor til at hun kan være med sammen med ham. :) er i grunnen litt enig der ja. :P Innimellom har jeg alenetid der jeg dusjer av og til mannen. Bytter på det. :) Lillegull sitter på gulvet i dusjen og leker med lekene sine, hun har ingen problem med å få vann eller om det skule skje, såpe, i fjeset. Hun blir der i mot meeeeeget sinna når vi er ferdig i dusjen og hun må gå ut. Leke med vann er gøy!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...